یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به گلستان، در کلاله با شکست روبرو شد؟! / مهاجر به علت کمبود اعتبار انتقال جاده جنگل گلستان از دستور کار دولت خارج شد

1403-06-18 01:06:07
0
87

مدیر کل محیط زیست استان گلستان گفت : روحانی در نشست خبری خود از کمبود اعتبار برای جاده جدید خبر داد و گفت که فعلا انتقال جاده در دستور کار دولت نیست.


به گزارش کلاله خبر، اسماعلی مهاجر در خصوص سفر دولت به استان گلستان اظهار کرد: در حوزه محیط زیست اولویت اول انتقال جاده پارک ملی گلستان بود که طرح اولیه آن بررسی شد و حتی در مرحله اول مورد تایید دولت قرار گرفت،.

مهاجر افزود: اما روحانی در نشست خبری خود از کمبود اعتبار برای جاده جدید خبر داد و گفت که فعلا انتقال جاده در دستور کار دولت نیست.

وی درباره اولویت های محیط زیست گلستان گفت: اولویت محیط زیست موضوع پسماندها است که به طور جدی شروع شده و تبدیل به کمپوست می شوند.

مدیر کل محیط زیست استان گلستان تصریح کرد: منطقه شرقی استان عملیاتی شده ولی نیاز به منابع ملی دارد تا مشکل پسماند برای همیشه از گلستان رفع شود.

اسماعیل مهاجر بیان کرد: جمع آوری فاضلاب خانگی و صنعتی که به سه رودخانه بزرگ گلستان واریز می شوند از دغدغه های محیط زیست است.

مهاجر خواستار توجه جدی به مشکل آب گلستان شد و افزود: منابع آبی ما از خراسان شمالی هم کمتر است و نیاز است به مدیریت منابع آبی توجه ویژه کنیم.

وی توجه به اکوتوریسم، معضل شکار بی رویه، حضور و مشارکت مردم در حوزه محیط زیست و معضل کمبود نیرو را از دیگر موارد مهم در حوزه محیط زیست بر شمرد./گلستان ما


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار