قابل توجه مسئولین:

کاهش 700 کپسول گاز از سهمیه یک روستا در فصل سرما/ احتمال قطع درختان وجود دارد

1403-06-18 01:06:07
0
93

مسئول پخش کپسول کاز روستای کاظم خوجه کلاله از کاهش 700 عددی توزیع کپسول گاز در این روستا خبر داد.

 

رضا الله وردی در گفتگو با خبرنگار کلاله از کاهش 700 عددی توزیع کپسول گاز در روستای کاظم خوجه شهرستان کلاله خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، سهمیه توزیع کپسول گاز این روستا از 1500 عدد به 800 عدد رسید در صورتی که ما مجوز دریافت 1500 عدد کپسول را داریم.

وی افزود: روستای های همجوار روستای کاظم خوجه با تغییر سهمیه روبرو نشدند در صورتی که روستاهایی همچون کاظم خوجه و اورجنلی با کاهش سهمیه روبرو شدند.

مسئول پخش گاز روستایی کاظم خوجه یادآور شد: در حال حاضر ما با همین تعداد کپسول گاز مجبور هستیم علاوه بر روستای کاظم خوجه، چهار روستای دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهیم و نزدیک به چهار روز است که روستاییان گازی برای مصرف خانگی ندارند.

الله وردی گفت: کپسول گاز مایع جهت استفاده در آشپزخانه و حمام در بین خانوار توزیع می شود و در صورت ادامه این مشکل، امکان اینکه مردم برای تهیه چوب به قطع درختان روی آورند ، وجود دارد.

وی اظهار کرد: مصرف خانوار از مصرف سوخت LPG خودرو ها مهمتر است و باید ابتدا نیاز مردم برطرف شود و بعد این کپسول ها صرف تامین سوخت خودرو ها شود.

مسئول توزیع گاز روستای کاظم خوجه در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان، خواستار بررسی این موضوع از سوی مسئولین هستیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار