واکنش فرماندار کلاله در پی انتشار مطلبی در این سایت

فرماندار کلاله : ما به فکر معلولین هستیم، مراسم متمرکز روز معلولین برگزار می شود

1403-07-27 05:07:11
0
101

فرماندار کلاله در واکنش به مطلب انتشار یافته در این سایت گفت: چند روزی است که در حال آماده سازی تدارکات لازم برای برگزاری مراسم روز معلولین در کلاله هستیم.

 

نصرت برزگر در واکنش به مطلب منتشر شده در سایت مبنی بر عدم توجه مسئولین به معلولین این شهرستان، گفت: معلولین نیز به عنوان عضوی از این جامعه ، ذز این جامعه زندگی می کنند و نقش خود در جامعه به خوبی ایفا می کنند و این افراد نیز همانند دیگر افراد، نیازمند توجه مسئولین هستند.

وی افزود: از چند روز گذشته، به فکر برگزاری مراسمی درخور و شایسته معلولین کلاله بودیم و در این خصوص با دهیاران و شوراهای شهر و روستای این شهرستان رایزنی هایی انجام شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: اما به خاطر حضور دولت تدبیر و امید در استان گلستان و به تبع آن حضور نمایندگان دولت در این شهرستان، امکان برگزاری این مراسم در روز 12 آذر وجود نداشت و برنامه ریزهای لازم برای روز یکشنبه 16 آذر انجام گرفت و ان شالله در روز یاد شده در روستای قوجمز کلاله مراسمی باشکوه و در خور شان معلولین این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از معلولین و مسئولین ذیربط آنها گلایه کرد و گفت: ما به عنوان فرماندار یک شهرستان درگیر موضوعات مختلفی هستیم و امکان تصمیم گیری و انجام همه کارها برای ما وجود ندارد و باید معلولین و مسئولین، خود در برگراری چنین مراسمات به کمک ما بشتابند و گوشه ای کارها را بگیرند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار