ابراهیم عطایی مسیر جاده پارک ملی گلستان را خواهد دوید

1403-08-01 11:08:31
0
15

مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان گفت: به مناسبت 13 آذر (4 دسامبر) روز جهانی یوزپلنگ، ابراهیم عطایی مسیر جاده پارک ملی گلستان را خواهد دوید.

 

به گزارش کلاله خبر، یحیی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به این مطلب که یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی گلستان مشاهده‌شده است گفت: به مناسبت این خبر خوش، همچنین افزایش حساسیت و آگاهی مردم منطقه و هم استانی‌های عزیز از

ارزش‌های محیط زیستی و حیات‌وحش پارک ملی گلستان، ابراهیم عطایی دونده استقامتی پرتلاش کشورمان و عضو فعال موسسه مهرگان پرتو پروژه مسیر جاده پارک ملی گلستان را خواهد دوید.

وی ادامه داد: عطایی با شعار، مبادا گلستان که ویران شود / تهی از پلنگان و یوزان شود فاصله 25 کیلومتری روستای تنگراه تا دوراهی دشت (پارک ملی گلستان) را برای حمایت از سریع‌ترین دونده جهان (یوز آسیایی) خواهد دوید.

وی خاطرنشان ساخت: ساعت 10 صبح ۱۳ آذر، این حرکت فرهنگی توسط موسسه مهرگان با همکاری پروژه بین‌المللی حفاظت از یوز آسیایی و اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان و سازمان‌های مردم‌نهاد ( سمن) استان گلستان، برگزار می‌شود.

مرادی گفت: امید است همزمانی این برنامه با حضور رییس‌جمهور محترم در استان گلستان پیام‌آور خبر خوش انتقال جاده درون پارک ملی گلستان باشد که سال‌هاست دل دوستداران محیط‌زیست را بدرد آورده و عوارض بسیاری مانند کشته شدن چندین قلاده پلنگ، آتش‌سوزی و . . . را به همراه داشته است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار