گرما به شرط پرداخت هزینه / مدیر آموزش و پرورش کلاله: این اقدام با اجازه اولیا انجام شد

1403-06-18 01:06:08
0
99

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کلاله در واکنش به دریافت پول از دانش آموزان توسط مدارس، گفت: این اقدام غیرقانونی نیست.

 

به گزارش کلاله خبر، اخیرا شاهد افزایش صدور قبض هایی به عنوان " کمک به مدارس" از سوی برخی از مدارس سطح شهرستان کلاله هستیم و برخی  از مدارس نیز با ادعای تجهیز و سرویس موتورخانه ی شوفاژهای مدارس از خانواده های دانش آموزان تقاضای کمک به مدارس را دارند.

در این راستا و برای روشن تر شدن این موضوع، با اسماعیل تقی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: این اقدام مدارس شهرستان کلاله غیر قانونی نیست.

وی در تشریح این پاسخ خود اینگونه گفت و افزود: با توجه به اینکه سرانه مدارس واریز نشده و اگر هم واریز شود، 4 هزار تومان به ازای هر دانش آموز کافی نیست و مدارس باید هزینه های مدرسه را تامین کنند و گاهی برای تامین این هزینه ها متوسل به اولیای دانش آموزان می شوند.

تقی زاده ادامه داد: این هزینه هایی که مدارس به عنوان کمک به مدرسه از دانش آموزان درخواست می کنند، با موافقت اولیای دانش آموزان است و این موضوع در جلسه شورای اولیا و مربیان مدارس مطرح و به تصویب رسیده است و مدارس اجازه درخواست وجهی بدون رضایت انجمن اولیا و مربیان را ندارند.

وی با اشاره به اینکه، خانواده هایی هم وجود دارند که از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و در حال حاضر پرداخت هزینه های خواسته شده برای آنها مقدور نمی باشد، افزود: الزامی در پرداخت این هزینه در موعد مقرر نیست و خانواده ها می توانند این مبالغ را در طول سال تحصیلی پرداخت کنند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار