رجبی: دولت برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر ‌استان گلستان تلاش کند

1403-07-03 09:07:12
0
42

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر ‌استان گلستان تلاش کند.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: دولت برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر در برخی شهرستان‌های استان گلستان برنامه‌ریزی و حمایت کند.

وی افزود: طرح مسکن مهر در برخی شهرستان‌های استان گلستان مانند گرگان و کلاله با مشکلات فراوانی روبه‌رو است، هنوز در برخی شهرها این واحدها تحویل داده نشده که نیاز به توجه ویژه دولت دارد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس با اشاره به شرایط فرودگاه کلاله ادامه داد: همه تجهیزات در فرودگاه کلاله به عنوان دومین فرودگاه استان گلستان با کمک‌های وزیر راه و شهرسازی تکمیل شده است اما همچنان پروازها در آن برقرار نشده که نیاز است همکاری لازم از طرف دولت انجام شود.

رجبی خاطرنشان کرد: توسعه بخش فرودگاه‌ها زمینه پیشرفت استان را مهیا می‌کند، لذا باید طرح توسعه فرودگاه گرگان که رئیس جمهور اعلام کرد، اجرایی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به راه‌اندازی راه‌آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان اظهار داشت: راه‌اندازی خط‌آهن شرق خزر سبب افزایش روابط و توسعه اقتصادی استان گلستان و کشور می‌شود. این راه‌آهن می‌تواند تحول عظیمی را از نظر اقتصادی و صادرات کالا‌ها به آسیای میانه و از آن‌جا با اروپا داشته باشد./تسنیم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار