شهردار کلاله:

عبور جاده بین المللی از کلاله، خواسته بحق مردم کلاله است / با تمام توان در خدمت دولت، جهت تحقق این مهم هستیم

1403-07-27 05:07:09
0
96

شهردار کلاله عبور جاده بین المللی از کلاله را عامل مرتفع سازی بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و عمرانی مردم منطقه دانست.

 

رسول بامری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه عبور جاده بین المللی از کلاله ، خواسته بحق مردم ولایتمدار کلاله است گفت: عبور این جاده از شهر کلاله باعث خارج شدن این شهرستان از تنگناهای اقتصادی، عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی می شود و مسلما با تحقق این امر این شهرستان از بن بست جغرافیایی نیز خارج خواهد شد.

وی افزود: یکی از شاخص های توسعه هر منطقه زیر ساخت های آن از جمله جاده های حمل و نقل و حضور مسافرین و گردشگران خواهد بود.

شهردار کلاله یاداور شد: تغییر مسیر جاده های بی المللی پارک ملی از سال 1380 مطرح شده است و مسیر جایگزین کلاله - گلیداغ و آشخانه نیز از همان سال در دست مطالعه است و این مهم نیازمند تامین اعتبار از سوی دولت است و مردم شهرستان کلاله از ریاست جمهور خواستار تامین اعتباراین پروژه عظیم هستند.

بامری تاکید کرد: عبور این جاده از شهرستان کلاله نه تنها باعث پیشرفت این شهرستان در عرصه های یاد شده می شود، بلکه عملیاتی شدن این پروژه باعث حفقظ پارک ملی و حیوانات کمیاب این منطقعه از گلستان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین این شهرستان برای عبور این جاده از شهر کلاله مسمم هستند ، افزود: شهرداری و شورای شهر کلاله در خدمت دولت امید و تدبیر جهت راه اندازی این محور مواصلاتی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار