نخستین کارگروه رسانه گلستان، در کلاله تشکیل شد

1403-06-18 12:06:49
0
99

اولین کارگروه رسانه گلستان در فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر درجلسه نقش کاربردی رسانه ها در توسعه و پیشزفت شهرستان کلاله با شرکت جمعی از خبرنگاران و فعالین مطبوعاتی رسانه های سراسری و استانی، افزود: با توجه به کم و کیف فعالیت هایی که در ادارات و دستگاه های اجرایی صورت می گیرد، جای خالی روابط عمومی فعال و عدم ارتباط این دستگاه ها با رسانه های جمعی احساس می شود که در این راستا پیگیری های لازم درحال انجام است که امیدواریم به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

 

وی به نقش رسانه ها در ایجاد ارتباط بهینه و سازنده بین مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه های در پرداختن به، کمبودها، امکانات و طرفیت های شهرستان نقش اساسی و سازنده دارند.

 

فرماندار کلاله تصریح کرد: کارگروه رسانه شهرستان کلاله با محوریت خبرنگاران و فعالین رسانه ها، با مشارکت مسئولان دستگاه های اجرایی، با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در بین احاد جامعه و ضمن بررسی موانع و تنگناها، درجهت توسعه و کاربردی نمودن رسانه و اطلاع رسانی تلاش خواهند کرد.

 

برزگر تاکید کرد: این کارگروه در راستای توسعه همه جانبه شهرستان کلاله عملکرد دستگاه های اجرایی را مورد بررسی قرار داده، درجهت انعکاس رسانه ای عملکردها و فعالیت ها به بحث و به تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

دراین جلسه هر یک ازخبرنگاران نظرات خود را پیرامون نقش رسانه درتوسعه این شهرستان بیان کردند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار