اهرم به زانو درآمدن غرب، دست جهان اسلام است

1403-06-18 01:06:05
0
120

امام جمعه کلاله گفت: کشورهای جهان اسلام توانایی به زانو درآوردن کشورهای غربی را دارند و این کار همت کشورهای جهان اسلام را می طلبد.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در جمع پیشکسوتان بسیج و سپاه پاسداران شهرستان کلاله با بیان اینکه اهرم به زانو درآوردن کشورهای سلطه طلب غرب در دست کشورهای اسلامی است ،گفت: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند و صادرات نفت به این کشورها را متوقف کنند، این کشورها پرچم سفید نشان خواهند داد.

وی افزود: همواره جهان اسلام مورد هجوم دشمنان قرار می گیرد و هر ضربه ای که جهان اسلام می خورد از نامسلمانان در لباس مسلمان، است.

امام جمعه کلاله اظهار کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمنان، جهان اسلام نیاز به یک رهبر واحد دارد و این مهم نیز مستلزم اتحاد اولیه جهان اسلام است.

حجت السلام کشیری با پرداختن به توطئه های دشمن برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام، گفت: دشمن با ارسال سلاح های فوق پیشرفته در بین کشورهای جهان اسلام، آنها را به جان یکدیگر می اندازد تا به وسیله آن اهداف تفرقه آمیز خود را دنبال کند.

وی تاکید کرد: با نگاهی ساده به تاریخ جهان اسلام، متوجه می شویم که در تاریخ هیچ گاه کشورهای اسلامی برای کشورگشایی به کشوری دیگر لشکر کشی نکرده اند و همواره با تجاوز دشمنان مقابله کرده اند.

امام جمعه کلاله اشاره ای به تحریم های یک جانبه کشورهای غربی بر علیه ایران داشت و گفت: تحریم ایران باعث ضربه خوردن به کشورهای غربی می شود و خود تحریم کنندگان از جنبه های مختلف در مضیقه قرار می گیرند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار