رئیس شورای شهر کلاله:

با ساخت و سازهای غیر قانونی برخورد می کنیم

1403-06-18 04:06:36
0
105

رئیس شورای شهر کلاله در واکنش به اظهارات نظام مهندسی کلاله، از برخورد شورای شهر و شهرداری این شهر با ساخت و سازهای غیر قانونی خبر داد.

 

محسن داورزنی در واکنش به اظهارات نظام مهندسی مبنی بر استفاده ابزاری مالکین ساختمان های غیر مجاز از شهرداری برای دور زدن نظام مهندسی،به خبرنگار ما گفت: شهرداری و شورای شهر کلاله در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز مسمم است.

وی افزود: در مراجعات شهروندان به شهرداری و همچنین در بازدید از محلات، همواره با تفکیک های غیر مجاز برخورد کرده ایم و به مالکین اخطارهای لازم داده شده است.

رئیس شورای شهر کلاله تاکید کرد: واحد اجرائیات ساختمانی شهرداری نیز، تاجایی که قانون به آن اجازه می دهد با چنین ساخت و سازهایی برابر قانون برخورد می کند.

داورزنی به برخی از عوامل تمایل مردم به ساخت و سازهای غیر مجاز پرداخت و گفت: افزایش ابزار و امکانات ساخت یک بنا و همچنین عدم تمایل شهروندان به پرداخت تعرفه های نظام مهندسی، تعرفه تامین اجتماعی و تعرفه پروانه شهرداری باعث روی آوردن مالکین به ساخت و سازهای غیر مجاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: عوامل یاد شده باعث ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون نظارت نظام مهندسی در حاشیه شهر شده است.

رئیس شورای شهر کلاله در پایان گفت: این شورا و شهرداری در نظر دارد تا با افزایش کیفیت واحد اجرائیات ساختمانی، با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد جدی کند و در این زمینه به کمک و مساعدت دستگاه های قضایی و انتظامی نیازمندیم.

{tab=توجه}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار