امام جمعه شهرستان کلاله:

بسیج منجصر به یک منطقه جغرافیایی نیست

1403-06-18 04:06:36
0
104

امام جمعه کلاله تفکر بسیج را تفکر جهانی دانست و گفت: باید تفکر و بینش بسیج درجهان نهادینه شود.


به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری درجمع بسیجیان کلاله که به مناسبت روز بسیج در مصلی امیرالمومنین (ع) این شهر جمع شده بودند، با بیان اینکه بسیج منحصر به یک منطقه جغرافیایی نیست افزود: هدف امام راحل (ره) نشر تفکرات بسیج در جهان اسلام بود و تا حدودی این هدف به ثمر نشسته است و نمونه بارز آن شنیده شدن صدای بسیجیان آن امام، در مسجد الاقصی می باشد.

وی با پرداختن به برخی از سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درکنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی ، اظهار کرد: سخنان رهبر معظم نظام، نوید بخش عمر رو به پایان اسرائیل بود.

امام جمعه کلاله یادآور شد: برخی کارشناسان جنگ، جنگ بین ایران و عراق را جنگ جهانی سوم دانسته اند؛ چرا که این جنگ به اصطلاح ،جنگ ایران و عراق بود در صورتی که ایران در کنار عراق با ابر قدرت های نظامی جهان نیز جنگید و مهر تایید این ادعا، وجود اسیرانی از چندین کشور در بین اسیران به اسارت گرفته شده بود.

حجت الاسلام کشیری اذعان کرد: بسیج به خود افتخار می کند چرا که بیشترین تعداد شهدا را در دفاع از کشورش داده است.

وی رمز پیروزی را در نترسیدن از دشمن دانست و گفت: ایران تنها کشوری است که به ابر قدرت های جهان باج نمی دهد و دو سال مذاکره ابرقدرت ها با ایران بر سر موضوع هسته ای، خود گویای این موضوع است و کشور ایران با پشتوانه بسیج از هیچ کشوری نخواهد ترسید.

 {tab=توجه}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

 

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار