دومین بیمارستان صحرایی مراوه تپه افتتاح شد

1403-06-18 04:06:49
0
106

سرپرست شبکه و مرکزبهداشت و درمان شهرستان کلاله از اعزام یک تیم پزشکی از کلاله به بیمارستان صحرایی شهرستان مراوه تپه خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، دومین بیمارستان صحرایی شهرستان مراوه تپه با حضور سرهنگ پاسدار صادقی فرمانده سپاه نینوا ، دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دکتر مقصودلو صبح امروز افتتاح شد.

در این راستا گفتگویی با علی ساورعلیا رئیس شبکه و مرکز بهداشت و درمان کلاله داشتیم و وی در خصوص برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی مراوه تپه گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،به منظور خدمات رسانی به منطقه محروم و در راستای محرومیت زدایی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان گلستان و دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت 3 روز فعالیت خود را آغاز نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه مراوه تپه یکی از شهرهای محروم و مرزی استان محسوب می شود،با افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی دراین شهرستان ،دسترسی مردم به پزشکان متخصص، پزشک عمومی و دارو های مورد نیاز و موارد دیگر آسان می شود و چنین اقداماتی، قدم مثبتی در جهت رفع مشکلات درمانی مردم خواهد بود .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله با بیان اینکه این مرکز نیز در طی این سه روز به عنوان یکی از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مردم این شهر خدمات دهی می کند، اعلام کرد: شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله با اعزام متخصصین داخلی -قلب – جراحی عمومی-اطفال - 6 پزشک عمومی (3خانم و 3 مرد) و دیگر عوامل اجرایی و تجهیزات در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

{tab=عنوان تب 1}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار