به همت بسیج جامعه پزشکی گلستان ؛

فردا دومین بیمارستان صحرایی در شهرستان محروم مراوه تپه افتتاح می شود

1403-07-03 09:07:11
0
43

همزمان با هفته ی بسیج ، برای دومین بار بیمارستان صحرایی در شهرستان مراوه تپه شروع به کار خواهد کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، بیمارستان های صحرایی از جمله طرحهای بسیار موفق بسیج جامعه ی پزشکی در کشور بوده که ثمرات بسیار زیادی از خود برجای گذاشته و موجب رضایت مندی مردم مناطق محروم استان شده است.

برهمین اساس در هفته ی بسیج برای دومین بار صبح فردا بیمارستان صحرایی در شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه مورده بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 این بیمارستان در مراوه تپه همزمان با آغاز هفته ی بسیج  در روزهای 3 الی 6 آذرماه فعال خواهد بود و مکان آنهم در محل مرکز درمان بستر شهرستان خواهد بود.

 بيش از 70 هزار نفر ساکن اين منطقه می توانند از امکانات عمومی ، تخصصی ، دندان پزشکی، آزمایشگاهی ، رادیولوژی و ... این بیمارستان استفاده نمایند.

 خدمات این بیمارستان صحرایی با کادر پزشکی متخصص در تمام زمینه های درمانی بوده و همه مردم می توانند جهت بهره مندی از این خدمات رایگان به این بیمارستان مراجعه نمایند و تمام متخصصان مورد نیاز مردم در هر سه روز کاری بیمارستان در آن حضور دارند .

 مردم شهرستان می توانند با مراجعه به خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی شهرستان با نظر پزشکان مستقر در مراکز جهت استفاده از خدمات تخصصی بیمارستان مشورت های لازم را بگیرند.

 گفتنی است ؛ توزیع امکانات و ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم استان از اولویت های بسیج جامعه پزشکی استان است.

منبع: گلستان ما

{tab=عنوان تب 1}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار