حضور فرزند فرماندار سابق کلاله در شهرآورد79 + عکس

1403-08-01 11:08:38
0
16

جوان آینده دار گلستانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصردیروز با شماره 28 در شهرآورد 79 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرد و توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد.

 

احمد نوراللهی هافبک گلستانی باشگاه فولاد یزد که اوایل اردیبهشت ماه نام او در لیست اعلام شده از سوی نلو وینگادا برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی امید به چشم میخورد ، خرداد ماه امسال با جدایی از فولاد یزد و عقد قرارداد رسمی به تیم پرسپولیس تهران پیوست .

احمد نوراللهی ۲۱ ساله متولد شهرستان آزادشهر بوده و زمانی که تنها ۱۶ سال سن داشت با پیوستن به باشگاه فولاد یزد در مدت ۵ سال گذشته در تیمهای پایه و اصلی فولاد روندی رو به رشدی را پشت سر گذاشته تا جایی که بارها منجی تیمش در مسابقات لیگ یک کشور بوده است.

نوراللهی که هم اکنون عضو تیم ملی امید است طی چند سال گذشته در پست هافبک میانی فولاد یزد در لیگ آزادگان بازی های بسیار خوبی را از خود نشان داده است با عقد قرارداد رسمی به تیم پرسپولیس تهران پیوست .

احمد نوراللهی هافبک گلستانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصرامروز با شماره 28 در شهرآورد 79 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرد و توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد.

منبع: گلستان ما
{tab=توجه}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار