اهدای بیش از 22 هزار سیسی خون در کلاله

1403-06-18 04:06:42
0
82

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله از اهدای بیش از 22 هزار سیسی خون، توسط شهروندان کلاله به نیازمندان خون خبر داد.

 

محمد رضا استیری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه داوطلبان و اعضای این جمعیت به یاد شهدای کربلا ، خون خود را به نیازمندان اهداء و یاد آنان را با این کار خداپسندانه زنده نگه داشتند گفت:با هماهنگی تیم سیار  انتقال خون گنبد ، اعضا داوطلبان جمعیت هلال احمر ، پرسنل ادارات و هم چنین اصناف و عموم مردم با اطلاع رسانی های قبلی در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مردم خیلی خوب بود و قبل از پایان زمان خون دهی به حد نساب مورد نظر رسیدیم و مردم شهرستان کلاله با اهدای 50 واحد خون (22500 سیسی)  نشان دادند در کارهای خداپسندانه نیز پیشگام هستند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ صحیح عزاداری، گفت: هدف از این برنامه ارتقای فرهنگ عزاداری صحیح و خدمت رسانی به نیازمندان است که عزاداران با اهدا خون خود، به این مهم دست پیدا می کنند.

استیری ایجاد تحول با هدف کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر، کمک به امر سلامت شهروندان و سالم سازی تن و روان را از جمله اهداف عمده برگزاری اینگونه برنامه ها دانست.

{tab=توجه}

شما عزیزان می توانید مقالات ، یاداشت ها و اخبار خود را به ایمیل deldar69@yahoo.com ارسال کنید. سوژه از شما، پیگیری با ما.

{/tabs}

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار