امام جمعه کلاله: اخلاص بسیج دشمنان انقلاب را به زباله دان تاریخ انداخت/ فرمانده سپاه کلاله: تهاجم فرهنگی دشمن را با شجره طیبه صالحین خنثی می کنیم

1403-07-27 07:07:00
0
81

امام جمعه شهرستان کلاله اخلاص و سلحشوری بسیج را عامل پیروزی ها دانست و گفت: همین اخلاص بسیج دشمنان انقلاب را در زباله دان تاریخ انداخت.

 

حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه نماز جمعه این هفته خود با بیان اینکه در این دنیای پر آشوب و پرخطر، تنها بصیرت عامل رهایی از چنگ دشمنان است ، گفت: بصیرت ، سلحشوری و اخلاص بسیج دشمنان انقلاب را به زباله دان تاریخ انداخت.

وی در بخشی از سخنان خویش اشاره ای به دشمنان خود فروخته انقلاب داشت و افزود: برخی خود فروخته ها در خارج از کشور سعی بر تحریک مردم بر ضد انقلاب هستند و ما نباید بگذاریم تاریخ دوباره تکرار شود.

امام جمعه کلاله ورود بسیج به عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی و فرهنگی را تحسین برانگیز دانست و اظهار داشت: امروز شجره طیبه صالحین امام راحل، در همه عرصه ها دارای برکاتی برای نظام و مردم بوده است.

حجت الاسلام کشیری با تاکید بر قدرت بسیج اذعان کرد: وجود بیش از 2 هزار گردان رزمی بسیج در ایران، لرزه بر تن هر دشمنی خواهد انداخت.

وی در ادامه سخنان خود به توصیف برخی از صفات بسیج پرداخت و گفت: بسیجی کسی است که مملکت ، دین و ولایت خود را نمی فروشد و برای نظام هم هزینه ای ندارد و هدف ما نشر تفکرات بسیج در جهان است.

فرمانده سپاه کلاله: تهاجم فرهنگی دشمن را با شجره طیبه صالحین خنثی می کنیم


یعقوب مصطفی لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در سخنرانی خود در مراسم میقات با صالحین و در جمع نمازگزاران جمعه کلاله با اشاره به تغییر تاکتیک دشمن در مبارزه با انقلاب اسلامی ایران ، گفت: بعد جنگ تحمیلی، جنگ سخت دشمن به جنگ نرم تغییر کرد و آنها در عرصه فرهنگی تهدیداتی را برای انقلاب ایجاد کردند.

وی افزود: از همان ابتدا سپاه نیز برای مبارزه با جنگ نرم دشمن وارد عرصه های فرهنگی شد و از جبهه مقاومتی خارج  و به عرصه های تربیتی روی آورد و در این راه از شجره طیبه صالحین استفاده کرد.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: ما باید شجره طیبه صالحین را خانه به خانه و محله به محله ترویج دهیم تا بتوانیم اهداف اخلاقی و تربیتی خود را در تربیت کودکان ، نوجوانان و جوانان پیاده سازی کنیم.

یعقوب مصطفی لو مساجد را بهترین سنگر تربیتی دانست و تاکید کرد: بسیاری از آسیب های شناخته شده می تواند در سنگر تربیتی مساجد مرتفع شوند و نباید این سنگرهاخالی کنیم.



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار