امام جمعه کلاله:

مساجد باید محل بصیرت بخشی انسان ها باشد

1403-06-18 02:06:22
0
88

امام جمعه شهرستان کلاله با تاکید بر نقش مساجد در تربیت انسان های صالح ، مساجد را محل بصیرت بخشی و تکامل انسان ها دانست.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان کلاله بر نقش محوری مساجد در تربیت انسان های صالح تاکید کرد و گفت: مساجد باید محل بصیرت بخشی باشند.

وی با یادآوری نقش مساجد و روحانیون در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان ما از همین مساجد برای دفاع از کشور خود برخاستند و این موضوع به نقش دیرینه و مهم مساجد می افزاید.

امام جمعه کلاله با اذعان اینکه مساجد مکان امن خداوند متعال است، افزود: هیات امنا، روحانیون و بسیجیان باید توجه داشته باشند که در مساجد منیت وجود ندارد و مساجد تنها مال خداوند متعال هستند و آنها به عنوان خادمان خداوند در آن نقش آفرینی می کنند.

حجت السلام کشیری گفت: مساجد باید محل پرستش خداوند باشند نه پرستش غیر خدا.

وی با پرداختن به مواضع آمریکا نسبت به اقدامات داعش، اظهار کرد: اسلام نزد داعش، اسلام آمریکایی و انگلیسی است و از جمله اهداف آمریکا و هم پیمانان آنها ادامه جنگ با نام اسلام است و در این راستا از هیچ کمکی به داعش دریغ نمی کند.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه کلاله در سخنرانی خود در این همایش با یادآوری این جمله که مساجد سنگر هستند،گفت: روحانیت ، هیات امنا و بسیج سه راس مثلث مساجد هستند و در تشویق مردم جهت حضور در مساجد نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: مساجد بهترین مکان برای فعالیت بسیج است و بسیج باید با اتحاد با راس های مثلث یاد شده در جهت اهداف خود پیش برود و در مسجدی که اختلاف باشد، شیطان حاکم است.

فرمانده سپاه کلاله با اشاره به اینکه برخی تغییرات در مساجد با عدم تایید اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف انجام می شود، گفت: هیات امنای مساجد باید به این نکته توجه داشته باشند که در تایید صلاحیت یک روحانی نقش ادارات یاد شده نقشی اساسی است.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار