مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان:

کتاب و کتابخوانی باعث ارتقاء بینش دینی جامعه می شود

1403-07-27 06:07:47
0
89

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان نقش و اهمیت کتاب و کتابخوانی را در ارتقاء ارزش های اعتقادی و اخلاقی و بینش دینی جامعه، مهم تلقی کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالرحیم سیفی در آیین گرامیداشت بیست و دومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با رویکرد «عاشورایی» که در کانون پرورش فکری کلاله برگزار شد گفت: نقش و اهمیت کتاب و کتابخوانی در ارتقاء ارزش های اعتقادی و اخلاقی و بینش دینی جامعه، نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود: مطالعه کتابهای با ارزش زمینه نشاط و شادابی و افزایش آگاهی درعرصه های مختلف را در انسان افزایش می دهد.

وی در ادامه از خانواده ها خواست برای ارتقاء ارزش های اخلاقی و آگاهی های عمومی فرزندان خود، آنان را با کتاب و اهمیت مطالعه آشنا کنند.

علیرضا مجاهدی رییس کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله نیز اجرای طرح گلریزان کتاب با همکاری هلال احمر، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و اجرای اهدا کتاب بوسیله کارکنان ادارات نهادها از جمله برنامه هایی است که در روزهای باقی مانده از هفته کتاب و کتابخوانی اجرا خواهد کرد.

در این آیین که با چند برنامه فرهنگی و هنری همراه بود از کتاب «تاریخ پیدایش و شکل گیری شهر کلاله' که بوسیله ستار فجوری رییس آموزش وپرورش مراوه تپه، نوشته شده است، رونمایی شد.

همچنین در این آیین که فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان حضور داشتند از برخی از کتابخوانان،کتابداران و فعالان برتر کتاب و کتابخوانی و عرصه فرهنگ و ادب ،با اهدای هدایا و لوح یادبود تجلیل شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار