وقتی یک معتمد،چراغعلی را به چالش کشید / چراغعلی اعتراف کرد!

1403-06-18 02:06:36
0
92

روز گذشته با حضور چراغعلی و نزدیک به 100 همیار شورای شهر کلاله جلسه هم اندیشی برگزار شد جلسه ای که در آن فرماندار و شهردار کلاله حضور نداشتند.

 

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته با حضور چراغعلی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان و همیاران شورای شهر کلاله جلسه ای برگزار شد،جلسه ای که با حواشی جالبی همراه بود.

در این جلسه فرماندار و شهردار کلاله حضور نداشتند ، علت عدم حضور فرماندار کلاله همراهی وی با مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان و علت عدم حضور شهردار نیز مسافرت وی در جهت شرکت در سوگ یکی از بستگان بود.

در ابتدای امر محسن داورزنی رئیس شورای شهر از حضور معتمدین و همیاران شورا تشکر کرد و به هدف تشکیل چنین جلسه ای پرداخت و در این خصوص پاره ای از مسائل را مطرح و تریبون سخرانی را به عبدالرضا چراغعلی واگذار کرد.

همه منتظر شنیدن خبرهای خوش و بررسی برخی از مشکلات شهرستان کلاله توسط چراغعلی بودند و واقعا هدف برگزاری چنین جلسه ای هم همین بود.

اما چراغعلی ،که خود بانی تشکیل این جلسه بود در بدو سخنرانی خود بار ناامیدی به حضار القا کرد و گفت: من نباید در این جلسه حضور می داشتم چرا که برخی مسئولین کشوری به مرکز استان آمده اند و باید در جلسه ای در استانداری حضور داشته باشم و مجبور هستم زود بروم.

وی در سخنرانی خود به جای پرداختن به مسائل اصلی به مسائلی که چرا فرزندان ما از ارزش های دفاع مقدس دور شده اند و چگونه می توانیم آنها را به حفظ ارزش های دفاع مقدس تشویق کنیم پرداخت و در جمله ای اعتراف کرد که ما در پاس داشت ارزش های دفاع مقدس کوتاهی کرده ایم و گفت: باید کارگروه پاسداشت دفاع مقدس تشکیل دهیم.

حضار با شنیدن این سخنان چراغعلی به موضوع اصلی جلسه شک کردند و برخی به تصور اینکه در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس یا هفته بسیج نشسته اند به حرف های وی گوش می دادند.

دقایقی از سخنرانی وی گذشت و بالاخره سخنان چراغعلی خطاب به همیاران شوراها شروع شد و تازه داشت جلسه گرم می شد که چراغعلی گفت : من باید بروم!.

وی به حضور کمتر از نیم ساعت در بین ریش سفیدان یک شهر و بدون شنیدن حرف های آنها اکتفا کرد و می خواست برود که ناگهان صدای یک از حضار به نشانه اعتراض نسبت به این رفتار چراغعلی بلند شد.

بله این شخص کسی نبود جز،حسینی یکی از اعضای شورای شهر در دوره های گذشته. وی با لحنی خشن خطاب به چراغعلی گفت: شما نزدیک به 100 معتمد شهر کلاله را برای سخنرانی یک طرفه خود در فرمانداری کلاله جمع کرده اید؟ شما باید به سوالات و مسائل حضار نیز پاسخ دهید.

چراغعلی که انتظار چنین برخوردی را نداشت، مجبور شد دقایقی را به پاسخگویی به مسائل حضار اختصاص داد .

حسینی به برخی از مسائل که شورای شهر و شهرداری جزئی از آن مسائل هستند پرداخت به عنوان مثال وی نسبت به تغییر مسیر خیابان فراغی اعتراض داشت و گفت: تاکسی ها مسافران میدان مرکزی را در مقابل بانک سپه پیاده می کنند و از ادامه مسیر به علت عدم وجود دور برگردان برای ورود مجدد به مسیر خیابان انقلاب امتناع می کنند و در صورت مبادرت به این کار مجبور هستند از مقابل آموزش و پرورش دور بزنند و  وی تغییر مسیر این خیابان را امری نادرست خواند.

وی اشاره ای هم به تاکسی داران شهر کلاله داشت و نسبت به عدم انعطاف سرویس حمل و نقل این شهر اعتراض کرد و گفت: تاکسی داران شهر کلاله سه میدان الغدیر، مرکزی و احمدی را آشیانه خود قرار داده اند و مسافر مجبور است برای سوار شدن تاکسی به این سه نقطه برود و در غیر این صورت به علت پر شدن تاکسی ها در میدان ها، امکان استفاده مسافران بین مسیری وجود ندارد.

در پاسخ به حسینی رئیس شورای شهر کلاله از ارائه طرحی برای آسان تر شدن تردد تاکسی ها در خیابان فراغی از سوی شورای شهر و شهرداری کلاله که مورد موافقت شورای ترافیک قرار نگرفته خبر داد.

وجلسه با حضور کارشناسان همراه چراغعلی و همیاران شورا ادامه یافت.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار