فرمانده سپاه کلاله:

گوشه ای از قدرت گردان های بیت المقدس را محک زدیم

1403-07-27 05:07:08
0
90

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کلاله از فراخوانی گردان های بیت المقدس سپاه شهرستان کلاله خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه یکی از نقاط قوت نیروهای مسلح ایران آمادگی همه جانبه آنها است، گفت: طی روزهای اخیر گوشه ای از قدرت گردان های بیت المقدس سپاه پاسداران کلاله محک زده شد.

وی در این باره افزود: جهت افزایش آمادگی و حفظ انسجام گردان های بیت المقدس سپاه کلاله ، گردان های بیت المقدس ولایت و خاتم الانبیا(ص) این شهرستان فراخوانی شدند.

مصطفی لو یادآور شد: این فراخوانی به مدت یک روز بود و بسیجیان در مراحل عملی و تئوری با تاکتیک های جنگی و رزمی روز دنیا آشنا شدند و بخش از آنها را در میدان واقعی عملیاتی کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله هدف اصلی از فراخوانی این گردان ها را آمادگی این نیروها برای رزمایش هفته بسیج که در آذر ماه برگزار می شود بیان کرد و اظهار داشت: در هفته بسیج برنامه های متنوع و باشکوهی خواهیم داشت تا به این وسیله بخشی از قدرت و اقتدار بسیج و نیروهای مسلح را به دشمنان نشان دهیم.

وی تاکید کرد: امروز آمادگی و بازدارندگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدی ، زبان زد عام و خاص است و این آمادگی در معرض دید دشمنان قرار گرفته و آنان بیش از هر کس دیگری به آمادگی بسیجیان ولایت‌مدار واقف هستند.

وی با تاکید بر نقش بازدارنده نیروهای بسیج و مسلح گفت: همانطور که همه می دانند کشور اسلامی ایران نیروهای خود را برای تقویت نیروی دفاعی خود آمادسازی می کند و اینکه دشمنان، ایران و نیروهای مسلح آن را متجاوز فرض کنند، پنداشتی نادرست است.




نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار