حاشیه های جلسه هم اندیشی فرودگاه کلاله:

عضو شورای شهری که تا حالا نماینده شهرش را ندیده بود!

1403-06-18 12:06:51
0
83

جلسه هم اندیشی چگونگی از سر گیری پروازهای فرودگاه کلاله روز گذشته و با حضور مسئولین شهرهای شرق استان گلستان برگزار شد و ما نیز گوشه ای از آنچه در این جلسه گذشت را ،برای مردم به تصویر خواهیم کشید و شاید برخی گفته به کام برخی تلخ باشد و باید همیشه از حقیقت امر گفت ، نه دلخوشی های واهی.

 

به گزارش کلاله خبر، همانطور که پیش بینی می شد حضور مسئولین نسبت به سال گذشته در این جلسه ی همفکری بیشتر و پررنگ تر بود و شاهد حضور شوراهای شهر ، فرمانداران ، ائمه جمعه شهرهای شرق استان گلستان بودیم.

این جلسه مهمان ویژه ای هم داشت و آن هم مرتضی دهقان مدیرکل نظارت بر فرودگاه های کشور بود و همانطور که پیش بینی می شد خبرنگار صدا سیمای شهرستان کلاله به عنوان مجری در این جلسه ایفای نقش کرد و مسئولیت گزارش تصویری به گزارشگران صدا و سیمای گنبد واگذار شده بود.


در ابتدای امر جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرودن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و این جلسه به رسیمیت شناخته شد. نصرت برزگر فرماندار کلاله در سخنانی از حضور مسئولین شهرهای شرق گلستان در این جلسه تشکر و قدردانی کرد و پس از آن به موضوع اصلی پرداخت و از سرگیری پروازهای این فرودگاه را عامل رونق و پیشرفت شرق استان دانست.


در حاشیه های این جلسه خبرنگاران صدا و سیما از مرتضی دهقان مصاحبه گرفتند و وی در سخنان خود آمادگی این فرودگاه را برای انجام پروازهای داخلی مثبت ارزیابی و وی نیز مانند دیگر مسئولین از جمله کلیشه ای"استقبال مردم " استفاده کرد و تنها عامل اصلی استمرار پروازهای این فرودگاه را عامل انسانی دانست و گفت: استقبال مردم کلاله و مردم شهرهای شرق استان گلستان می تواند این فرودگاه را سرپا نگه دارد.

حجت السلام رضا کشیری امام جمعه کلاله نیز به عنوان یکی از میزبانان اصلی این جلسه به تلاش های انجام گرفته در این فرودگاه پرداخت و اشاره ای به هزینه های میلیاردی در فرودگاه کلاله داشت و از بلا استفاده ماندن بیش از 7 میلیارد تومان  بیت المال ابراز نگرانی کرد و در بخشی از سخنان خود نقش ائمه جمعه شرق استان در تبلیغات فرودگاه را موثر قلمداد کرد و گفت: در این خصوص با ائمه جمعه مکاتبه خواهیم داشت.


عبدالکریم رجبی نماینده چهار شهرستان شرق گلستان نیز از پیگیری های خود در این خصوص گفت و در بینابین سخنان خود به اهمیت از سرگیری این پروازها پرداخت و سخنرانی وی نیز نزدیک به نیم ساعت طو ل کشید.

تریبون سخنرانی به تیمور امیری مدیرکل هواپیمایی گلستان رسید و ناگفته نماند حضار نیز علاوه بر گوش دادن به سخنان سخنرانان این جلسه ، با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پرداختند و در چهره برخی نیز نشانه های خستگی نمایان بود چرا که جلسه طولانی شد؛ امیری نیز این موضوع را از دیدگاه خود موشکافی کرد و برخی راهکارها را ارائه داد و برخی از مشکلات را نیز بازگو کرد.

جلسه به پایان خود نزدیک می شد و تنها سخنران باقی مانده دهقان بود.اما به گفته نجاری مجری ، این جلسه ،جلسه هم اندیشی بود و در خلال آن از نظرات برخی از مسئولین شهرهای شرق استان نیز باید استفاده می شد و مسئولین شهرهای نگین شهر ، مراوه تپه و گالیکش به ارائه ایده ها و پیشنهادات خویش پرداختند و تریبون به دست یکی از اعضای شورای شهر گالیکش رسید و وی با ارائه برخی از راهکارها از نماینده شهرستان گلایه کرد و گفت: من به عنوان یکی از اعضای شورای شهر گالیکش ،تا حالا آقای رجبی نماینده شهر خود را ندیده ام و در سخنان خود با جملاتی کنایه آمیز از نماینده شهر خود برای دیدار با اعضای شورای شهر گالیکش دعوت کرد.


مرتضویان یکی از اعضای شورای شهر کلاله که طوماری از از پیشنهادات را آماده کرده بود، تریبون را گرفت ،اما چون بیشتر پیشنهادات وی توسط دیگران ارائه شده بود ، مجبور شد به سخنرانی 5 دقیقه ای خود اکتفا کند.


آنطور که چهرها نشان می داد همه خسته و گرسنه بودند ومنتظر پایان جلسه ؛ اما پذیرایی مناسب و به موقع کادر فرودگاه قدر از خستگی حضار کاست، مرتضی دهقان شروع به سخنرانی کرد و آنگونه که از سخنان وی برآورد می شد، وی علاقه زیادی برای از سرگیری پروازهای این فرودگاه داشت اما از سخنان وی بار نامیدی به حضار القا می شد چرا که وی باز هم استقبال مردم را عامل استمرار پروازهای این فرودگاه دانست و این پرداشت ما بود و شاید بر خلاف ما برخی از شنوندگان احساس امیدواری در آنها زنده شده باشد!.


در پایان نوبت به پذیرای رسید و به گفته برخی پذیرایی و حمایت مالی این جلسه بر عهده شورای شهر کلاله بود و پذیرایی انجام گرفت و در پایان مهمانسرای این فرودگاه نیز افتتاح شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار