مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌های کشور:

کمتر از 45 روز دیگر شاهد نشست وبرخاست هواپیما در فرودگاه کلاله خواهیم بود

1403-06-18 01:06:03
0
90

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری: به نشست و برخاست هواپیما مسافربری در فرودگاه کلاله ظرف کمتر از 45 روز دیگر، امیدوار هستیم.

 

مرتضی دهقان در گفتگویی با بیان اینکه رونق و پیشرفت یک جامعه به حمل و نقل آن بستگی دارد، گفت:استفاده از سرویس های هوایی باعث تسریع کارها می گردد و برای بهره بری از این سرویس باید زیر ساخت ها از جمله باند فرود ، هواپیما و امنیت وجود داشته باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت فرودگاه کلاله افزود: با توجه به هزینه های میلیاردی در این فرودگاه این فرودگاه از هر لحاظی آماده نشست و برخاست هواپیماهای مسافر بری است و تلاش می شود تا کمتر از 45 روز دیگر پروازهای این فرودگاه از سر گرفته شود.

دهقان اشاره ای به سیاست های دولت در زمینه حمل ونقل هوایی داشت و اظهار کرد: سیاست دولت بر این است تا از ظرفیت تمام فرودگاه های استفاده شود و انتظار می رود فرودگاه های مراکز استان ها حداقل روزانه یک پرواز داشته باشند وهمچنین فرودگاه های شهرستان ها نیز متناسب با ظرفیت های موجود در آن شهرها ، در هفته چند پرواز داشته باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌های کشور با تاکید بر اینکه ما تلاش خود را برای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله و استمرار آن خواهیم کرد، افزود: به شرکت های هواپیمایی برای استفاده از ظرفیت این فرودگاه مجوز های لازم داده می شود و استقبال مردم کلاله و شهرهای همجوار آن نیز عاملی دیگر بر استمرار این پروازها خواهد بود.

وی نقش مسئولین شهرهای شرق استان گلستان را هم در این امر مهم تلقی کرد و گفت: استمرار پروازهای این فرودگاه به تبلیغات و حمایت مسئولین شهرهای مجاور این شهرستان نیز بستگی خواهد داشت.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار