تیم عقاب یکه قوز قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک کلاله شد / تساوی تیم آسیابی کلاله در مقابل نوژن نوشهر

1403-06-18 12:06:55
0
80

رئیس هیات فوتبال شهرستان کلاله از قهرمانی تیم یکه قوز کلاله در مسابقات دسته یک کلاله و همچنین تساوی تیم امید آسیابی کلاله در مقابل تیم نوژن نوشهر خبر داد.

 

چهره پرداز در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه مسابقات فوتبال دسته یک جام شهدای شهرستان کلاله به پایان رسید، گفت: تیم عقاب یکه قوز با 12 امتیاز توانست قهرمان این سری از مسابقات شود.

وی افزود: در هفته آخر این مسابقات، تیم کرمان موتور(نبوت) با نتیجه سه بر دو تیم یکه قوز را شکست داد و با 11 امتیاز در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت و همچنین تیم وحدت زاوکوه با 10 امتیاز به جایگاه سوم اکتفا کرد.

وی تاکید کرد: تیم های عقاب یکه قوز و کرمان موتور نمایندگان شهرستان کلاله در مسابقات زیر گروه استان گلستان خواهند بود .

رئیس هیات فوتبال کلاله کیفیت برگزاری این مسابقات را خوب قلمداد کرد و گفت: سیف الله قلی زاده از تیم عقاب یکه قوز با 8 گل زده بهترین گل زن و همچنین دروازه بان، آنه قربان نجاری از تیم کرمان موتور بهترین دروازه بان این سری از مسابقات شناخته شد.

وی با اشاره بر نقش موثر مربیان در بهتر برگزار شدن مسابقات، از احمد پنجه کوبی سر مربی کرمان موتور و محمد رحیم قلی زاده سر مربی تیم عقاب یکه قوز به عنوان بهترین مربیان تیم های دسته یک کلاله یاد کرد.

تساوی تیم امید آسیابی در مقابل تیم نوژن نوشهر

چهره پرداز از آغاز اولین هفته سری مسابقات دسته یک امیدهای کشور خبر داد و افزود: در این مسابقات تیم امید شهید آسیابی در مقابل تیم نوژن نوشهر قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید.

وی یادآور شد: در 26 آبان ماه راس ساعت 14، تیم امید شهید آسیابی میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار