در بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در آلمان؛

ایمان سنچولی کاراته‌کای جوان گلستانی با کسب مدال طلا تاریخ‌ساز شد

1403-08-01 11:08:42
0
24

ایمان سنچولی کاراته کا گالیکشی تیم ملی با هم تیمی‌هایش تاریخ‌ساز شدند.

 

به گزارش کلاله خبر، کومیته تیمی مردان در فینال بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان با شکست دادن تیم میزبان برای نخستین بار تاریخ‌ساز شد و بر قله کاراته جهان قرار گرفت.

ایسنا: در آخرین روز از پیکارهای بیست و دومین دوره کاراته قهرمانی جهان آلمان که با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در شهر برمن پیگیری شد، کومیته تیمی مردان که برای نخستین بار به دیدار پایانی مسابقات جهانی راه یافته بود در دیدار فینال مقابل تیم آلمان که از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف سرسخت گذشت.

در این دیدار تیم ایران با نتایج 10 بر3، 8 بر4 و6 بر 2 پیروز شد و در دو مبارزه هم این تیم آلمانی بود که با نتایج 8 بر صفر و 10 بر 2 برنده شد.

تیم ایران تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی تیم های دومینکن را 2 بر یک، ژاپن 3 بر یک، صربستان را 3 بر صفر و در نیمه‌نهایی بلاروس را 3 بر صفر شکست داده بود.

سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری،ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری ترکیب کومیته تیمی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دادند.

این تنها مدال طلای کاروان 20 نفره کاراته ایران در مسابقات جهانی است.

کاروان کاراته ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان، یک مدال نقره توسط سجاد گنج زاده در کومیته انفرادی مردان وزن 84+ کیلوگرم، یک مدال نقره توسط حمیده عباسعلی در کومیته انفرادی بانوان در وزن 68+ کیلوگرم، یک مدال برنز توسط امیرمهدی زاده در کومیته انفرادی وزن 60- کیلوگرم و یک برنز کاتای تیمی بانوان کسب کرده است.

تیم ایران تا قبل از این طلا، با دو نقره و دو برنز در مکان دهم بود که با کسب این مدال طلا در جایگاه ششم قرار گرفت.

رده‌بندی 5 تیم برتر نیز به این شرح است:

1- ژاپن، 3 طلا، 2 نقره و 5 برنز

2- مصر، 3 طلا، 2 نقره و یک برنز

3- فرانسه، 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز

4- ترکیه، 2 طلا، 3 برنز

5- آلمان، یک طلا، 3 نقره و 3 برنز

به گزارش نیلکوه ، شنیده‌ها حکایت از این دارد که ایمان سنچولی روز چهارشنبه با استقبال مردم گالیکش وارد این شهر خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار