شایعه ای که زود رنگ باخت ؛

سقوط یک فروند هواپیما در گرگان کذب است / لزوم فیلترینگ شبکه های اجتماعی

1403-08-01 09:08:49
0
8

در پی شایعه گسترده اسیدپاشی در گرگان در چند هفته گذشته ؛  امروز نیز شاهد بودیم که خبر سقوط یک فروند هواپیما در گرگان در شبکه اجتماعی حاشیه ساز شد.

 

هفته های گذشته همزمان با موج حملات ناجوانمردانه علیه نهادهای مقدس نظام به بهانه اسیدپاشی های اصفهان در فضای شبکه اجتماعی استان گلستان نیز چند فعال رسانه ای به این موضوع دامن زدند که در گرگان نیز این کار انجام شده و دو نفر در بیمارستان 5 آذر بستری هستند که بعد از تحقیقات مشخص شد که این امر دروغی بزرگ و  واقعا کار زشت و ناپسندی بود .

هر چند خداوند خود خیر الماکرین است و جواب این ناجوانمردی ها را خواهد داد اما چرا باید فعالین رسانه ای که خود داعیه دار اصلاح جامعه هستند در لاین ، واتساپ ، وایبر و فیسبوک به این موضوع دامن بزنند .

 

امروز نیز در شبکه اجتماعی لاین ، وایبر ، واتساپ و فیسبوک خبری به سرعت پخش شد که یک فروند هواپیما در گرگان سقوط کرده است که این خبر موجی از نگرانی را در بین فعالان رسانه ای استان وبرخی مدیران استانی ایجاد کرده بود .

 

این موضوع که گویا توسط همین فعالین رسانه ای فعال در شبکه های اجتماعی دنبال می شود بلافاصله تکذیب و عنوان شد که این شوخی بیش نبود .

 

به هر حال شبکه های اجتماعی امروزه نه تنها کاکرد مثبتی ندارند بلکه به تهدیدی برای خانواده ها و هر فرد در حوزه شخصی و در کلیت برای نظام به شمار می رود که ابزار جاسوسی اسراییل است و متاسفانه برخی از افراد نا آگاه خیلی راحت به دامن این نرم افزارها می روند .

 

بنظر می رسد قوه قضاییه و نهادهای امنیتی هر چه زودتر این شبکه های اجتماعی را فیلتر کنند به نفع مردم و نظام ماست چرا که جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است و هر لحظه نفس کشیدن اسراییل در این فضا باید قطع شود و هشدار لازم در این زمینه این است که احتمالا شبکه های اجتماعی با وضع کنونی ، بستری برای فتنه آینده هستند ./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار