20 آبان ‎ماه سال

گلستان میزبان همایش «بسیج و رسانه» می‎شود

1403-08-01 03:08:39
0
8

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا و دبیر همایش گفت: همایش بسیج و رسانه با حضور رسانه های فعال استان با محوریت بسیج در ۲۰ آبان ماه در استان گلستان برگزار می شود.

 

به گزارش کلاله خبر ، سید مهدی حسین تبار معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا ، اظهار داشت: همایش بسیج و رسانه با  شعار «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» 20 آبان ماه در استان گلستان برگزار و از رسانه های فعال در حوزه بسیج تجلیل می شود.  

وی با بیان اینکه این همایش در 6 کارگروه برنامه ریزی شده است تصریح  کرد: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری» ، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی» ، «بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی» و « بسیج ، رسانه و مقابله با وهابیت» عناوین کارگروه های این همایش است.

وی با بیان اینکه همایش مذکور با حضور جمعی از مسئولان و همچنین اصحاب رسانه استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین گفتمان ولایت توسط رسانه ها با محوریت بسیج در سطح جامعه و معرفی نقش بسیج در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی می باشد.

دبیر همایش بسیج و رسانه استان گلستان بیان داشت: با توجه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار بسیج و رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، باید از این  ظرفیت برای تحقق اسلام ناب محمدی بهره برد.

وی گفت: با توجه به جایگاه رسانه در جامعه امروزی، ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای از مهمترین اهداف این همایش به شمار می‌رود.

حسین تبار در پایان ابراز داشت: همچنین  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده همایش بین المللی بسیج و رسانه نیز، در نیمه دوم آذر با حضور رسانه های جهان اسلام در مشهد مقدس برگزار می شود./خبرگزاری بسیج

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار