فرماندار کلاله:

از 18 هزارخانوار شناسایی شده ، بیش از 6 هزار نفر بهره بردار کشاورزی هستند

1403-06-18 01:06:26
0
81

فرماندار کلاله از شناسایی بیش از 6 هزار خانواده بهره بردار کشاورزی در طرح سرشماری کشاورزی شهرستان کلاله، خبر داد.

 

نصرت برزگر با اعلام این خبر گفت: با فعالیت سرشماران در سراسر شهرستان کلاله تاکنون 18هزار و 414 خانوار در شهرستان شناسایی شده اند ، گفت: 6 هزار و 412 خانوار به عنوان بهره بردار کشاوری شناخته شدند‌.

وی افزود:از پنجم مهرماه تاکنون در قالب طرح سرشماری کشاورزی 15 نفر مامور آمارگیری به بیش از 33 هزار خانوار مراجعه کرده‌اند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: ارائه آمار صحیح در سرشماری سبب ارائه خدمات مناسب و مطلوب در حوزه‌های کشاورزی مانند ارائه کود، بذر و غیره می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت شهری شهرستان کلاله وابسته به کارهای کشاورزی است افزود: طبق آمار بدست آمده بیش از 2 هزار نفر در حوزه کشاورزی مشغول به کار هستند‌.

فرماندار کلاله اظهار کرد: هر مامور به صورت میانگین به 80 خانه سرکشی می‌کند که از بین این 80 خانوار 16 نفرآنها به عنوان بهره بردار شناخته شدند و باید گفت بهره‌برداران شامل کسانی است که مشغول به پرورش مرغ ، گاو ، گوسفند و باغ‌دار یا زمین زراعی هستند.

فرماندار کلاله اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین بوده، دریافت اطلاعات پایه‌ای درست و دقیق، برای برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی ضروری است و ارائه آمار دقیق توسط خانواده ها به ماموران سرشماری می تواند ما را در این امر کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره سرشماری کشاورزی است، گفت: طرح سرشماری از پنج مهرماه تا هجدهم آبان‌ ماه جاری انجام می‌گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار