فرمانده سپاه کلاله:

"اقتصاد مقاومتی" راه بی نیازی به بیگانگان است

1403-07-27 05:07:03
0
89

فرمانده سپاه شهرستان کلاله : با توجه به وضعیت کنونی جهان و بخصوص منطقه، اقتصاد مقاومتی کارمدترین راه برای بی نیاز شدن از بیگانگان است.

 

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در گفتگویی با اشاره به وضعیت کنونی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه ، کارآمدترین راه خارج شدن از فشارهای اقتصادی را "اقتصاد مقاومتی" بیان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سال های گذشته بر پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشتند و از همان ابتدای امر و در همین راستا سپاه پاسداران نیز از سال 91 اقدامات هدفدار خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه کلاله با تاکید بر اینکه هر خانواده می تواند یک تولیدکننده باشد ، گفت: ورود خانواده ها در عرصه اقتصاد مقاومتی می تواند باعث اشتغالزایی آنها شود و همچنین در سطح بالاتر این موضوع باعث خود کفایی کشور در عرصه های مختلف می شود.

مصطفی لو با پرداختن به اوضاع سیاسی حال حاضر منطقه و کارشکنی عربستان در زمینه های اقتصادی ازجمله کاهش قیمت نفت ، افزود: اینگونه اقدامات عربستان و حامیان غربی آن نوعی ایجاد فشار اقتصادی بر ایران است تا کاهش درآمدهای نفتی باعث تن دادن ایران به خواسته های گروه 1+5 شود.

وی در ادامه سخنان خود راهکار برون رفت از این چالش ها را "اقتصاد مقاومتی" دانست و اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی از سطوح پایین مانند روستاها مورد توجه قرار گیرد و در سطوح بالاتر نیز به این موضوع بصورت گسترده تری پرداخته شود.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد: در راستای یاد شده برای هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های دولتی با سپاه پاسداران در این شهرستان ، کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکیل شد تا به واسطه این حلسه در پیشبرد اهداف خود از نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولین هم استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش می شود در اینگونه جلسات اهدافی همچون به وجود آمدن عرصه های اقتصادی مانند شیلات ، پرورش آبزیان ، پرورش شتر مرغ و... دنبال شود.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار