فرماندار کلاله:همزمان با عزاداری عاشورای حسینی شعار ضد استکباری سر می دهیم / امام جمعه کلاله : مشکل جوامع امروز وهابیت است

1403-06-26 07:06:24
0
68

فرماندار کلاله با اشاره به تقارن عاشورای حسینی با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز،گفت: تقارن عاشورای حسینی با ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای نمایش عملی استکبار ستیزی مردم ایران است.

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر درجلسه شورای اداری شهرستان کلاله افزود: مردم همزمان با عزاداری عاشورای حسینی(ع) شعار ضد استکباری را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سرخواهند داد.

وی سپس پاسخگویی و پیگیری جدی امور را از مولفه های مدیریت توانمند دانست و گفت:همه مدیران دستگاه های اجرایی در پاسخگویی و پیگیری امور محوله تلاش و جدیت لازم را باید داشته باشند.

امام جمعه کلاله: مشکل امروز جوامع اسلامی وهابیت است

امام جمعه کلاله نیز در این جلسه به فلسفه بروز حادثه عاشورا پرداخت و گفت: انحراف خواص و تبعیت عوام از انان زمینه انحراف جامعه اسلامی را از مسیر حق فراهم کرد و عاشورا را بوجود آورد و در حال حاضر نیز مشکل جوامع اسلامی وهابیت است که مدعیان آن دین رسول خدا(ص)را کنار گذاشته روش محمدبن عبدالوهاب را ترویج می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری افزود: جنایات و خروج یزید از مسیر اسلام، زمینه قیام امام حسین(ع) را بوجود آورد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در مقابل ستمکار ایستاد و در مسیر حق نیز به شهادت رسید.

مدیرکل کتابخانه های استان گلستان نیز از اجرای طرح"شادک" شبکه اجتماعی دوستداران کتاب در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: کلاله دومین شهری است که این طرح پس ازگمیشان درآن اجرا می شود.

سیدحسین علوی در تشریح اجرای این طرح خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح کارمندان و خانواده های آنان، بدون مراجعه به کتابخانه ها، کتاب مورد نیاز خود را بصورت سفارشی دریافت می کنند.

درادامه این جلسه، تفاهم نامه اجرای طرح شادک به امضای فرماندار کلاله و مدیرکل کتابخانه های گلستان رسید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار