نمایندگی خودرو خدمات نداد، مرد بروجردی دست به تفنگ شد

1403-08-01 11:08:38
0
11

رئیس پلیس لرستان از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر از 10 دقیقه در شهر بروجرد خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، سردار «محمد قنبری» گفت: در پی کسب خبری از مرکز 110 مبنی بر اینکه یک مرد در ترمینال ملایر روبه‌روی نمایندگی ‌خودروی بروجرد اقدام به تیراندازی کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران به محل اعزام شدند و با بررسی لازم مشخص شد، تیرانداز با یک خودرو برای ارعاب کارکنان نمایندگی ‌خودرو اقدام به شلیک کرده است.

رئیس پلیس لرستان گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و این خودرو در میدان نواب مشاهده و به وی دستور توقف داده شد، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به گمان اینکه می‌تواند از دست قانون فرار کند، از محل به سمت گلدشت گریخت و سعی کرد فرار کند، غافل از اینکه مأموران دست از تعقیب وی برنمی‌دارند.

سردار قنبری تصریح کرد: مأموران به تعقیب خودرو پرداخته و همه راه‌های خروجی را مسدود کرده و یکی از پرسنل با مشاهده خودرو تیری به لاستیک شلیک کرد و آن متوقف شد. راننده با یک سلاح به سمت باغ‌ها و کشتزارهای اطراف متواری و سرانجام دستگیر شد و یک کلاش و 24 عدد فشنگ از وی به دست آمد.

سردار قنبری عنوان داشت: این مجرم در بازجویی‌ها علت تیراندازی را ارائه ندادن خدمات به وسیله نمایندگی ‌خودرو اعلام کرد./روزنامه ایران

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار