امام جمعه کلاله: امروز دشمن با حیله تصویری به جنگ اسلام آمده است

1403-06-26 07:06:07
0
79

امام جمعه کلاله : دشمن برای ضربه زدن به اسلام از هیچ اقدامی دریغ نمی کند و در حال حاضر با حیله های تصویری به جنگ اسلام آمده است.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت السلام رضا کشیری در مراسم سوگواری دهه اول محرم در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان کلاله با بیان اینکه تاکنون دشمن برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان از حربه های مختلف استفاده کرده است ، گفت: امروز دشمن با حیله های تصویری به جنگ اسلام آمده است.

وی در جمع عزاداران حسینی به چرایی وقوع عاشورا پرداخت و افزود: هواهای نفسانی برخی از شخصیت های برجسته و خواص ، شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای وی را رقم زد و وقتی غرائض و هواهای نفسانی بر عقل غالب شود، انسان در پست ترین جایگاه قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در کلاله با اشاره به ترفندهای دشمنان در اعصار مختلف برای از بردن اصول اسلام ، یاداور شد: ایجاد نحله های فکری در بین جوامع اسلامی یکی از ترفندهای دشمنان بوده است و در این زمینه به توفیقاتی هم رسیده اند.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: امروز دشمن با حیله های تصویری و در قالب بهره برداری از فیلم و ایجاد شبکه های ماهواره ای و تلویزیونیT اسلام و بخصوص فرزندان ما را هدف قرار داده است که باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه لحاظ شود.

امام جمعه کلاله با بیان اینکه یکی دیگر از ترفندهای دشمن ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و مذاهب است ، گفت: باید روحانیون تشیع و تسنن بیشتر از هر زمانی نسبت به توطئه های دشمن آگاه باشند و با هوشیاری کامل از ایجاد تفرقه در بین مسلمین جلوگیری کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار