مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گلستان ؛

دستگیری و احضار 113 تن از اراذل و اوباش گلستان توسط نیروی انتظامی

1403-08-01 05:08:51
0
11

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و احضار  113 تن از اراذل و اوباش در اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان گلستان خبر داد .

 

به گزارش کلاله خبر، سیدمحمود میرفیضی در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سومین مرحله طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش ضریب امنیتی و ناامن کردن محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت یک هفته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: این طرح با بسیج تمامی امکانات و نیروهای پلیس امنیت عمومی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد. در این عملیات 9 نفر به اتهام درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شناسایی شدند.

میرفیضی اضافه کرد: همچنین در این عملیات 61 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند. در این راستا 52 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‎دار به پلیس امنیت عمومی احضار و پس از توجیه و اخذ تعهد آزاد شدند.

*دستگیری سارقان قطعات خودرو در گرگان / اعتراف سارقان به 54 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: کشف 10 قبضه چاقو و 2 قبضه سلاح گرم از موفقیت‎های کارکنان پلیس امنیت عمومی در اجرای ابن طرح است که از متهمان 4 دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد.

میرفیضی در بخش دیگری با اشاره به تلاش‎های پلیس آگاهی در راستای مبارزه با سارقان متذکر شد: در پی افزایش سرقت وسایل و قطعات خودرو در گرگان و دیگر شهرهای اطراف، ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، تحقیقات ویژه‌ای در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از مدتها کار اطلاعاتی یکی از سارقان هنگام سرقت باطری یک دستگاه خودرو شناسایی و طی یک تعقیب و گریز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات تخصصی به عمل آمده توسط ماموران متهم به سرقت، وسایل قطعات خودرو با همکاری یکی از همدستانش اقرار و اعتراف کرد که وسایل مسروقه را به یک مالخر در سطح شهر به فروش می‎رساند.

میرفیضی تاکید کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، همدست سارق نیز دستگیر شد که در تحقیقات به عمل آمده در مجموع به 54 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و قطعات آن اعتراف کردند.

وی در پایان ابراز داشت: با تلاش ماموران، تمامی صحنه‎های سرقت بازسازی شد و شکات نیز شناسایی شدند./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار