امام جمعه اهل سنت شهرفراغی کلاله

اجرای حکم اعدام آیت الله نمر النمر تبعات خطرناکی برای آل سعود درپی خواهد داشت

1403-06-26 07:06:46
0
80

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله : اجرای حکم اعدام آیت الله نمر النمر تبعات خطرناکی برای آل سعود درپی خواهد داشت و این رژیم باید از این عواقب بترسد.

 

آخوندمحمدامین آدینه در گفتگویی بابیان اینکه اجرای حکم اعدام آیت الله نمر تبعات خطرناکی برای آل سعود درپی خواهد داشت ، تصریح کرد: صدورحکم اعدام برای یک روحانی که در جهت احقاق حقوق و آزادی های مردم فعالیت می کند،حاکی ازضعف و زبونی حکومت عربستان است.

وی این حرکت آل سعود را برخورد تکفیری باروحانیون مذاهب اسلامی دانست و افزود : این حرکت نشات گرفته از افکار انحرافی وهابیت است.

آدینه گفت :صدور حکم اعدام برای یک روحانی که در جهت روشنگری مسلمانان تلاش می کند هیچ توجیه شرعی و دینی ندارد و خارج ازمشروعیت اسلامی است.

امام جمعه شهر فراغی کلاله همچنین تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر که در مخالفت با اعدام قاچاقچیان حرفه ای جنجالهای تبلیغاتی به راه می اندازند ،ک جا هستند چرا در برابر صدور حکم اعدام یک روحانی از سوی حکومت آل سعود سکوت اختیار کرده اند؟

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی ادامه داد: مذاهب اسلامی باید در جهت تبلیغ مذهب خود آزاد باشند و نباید با صدور چنین حکم هایی که با عقل و منطق مطابقت ندارد صادر شود، بر این اساس ما علمای اهل سنت این حرکت حکومت عربستان را شدیدا محکوم کرده خواستار آزادی شیخ نمر هستیم.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار