امام جمعه اهل سنت کلاله:

اقدامات آل سعود با هدف ایجاد تنش و اختلاف بین مسلمانان انجام می گیرد

1403-06-26 07:06:42
0
78

امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله : صدور حکم اعدام عالم شیعی از سوی آل سعود با هدف ایجاد تنش و اختلاف بین مسلمین است.

 

آخوند محی الدین احمدی در گفتگویی با بیان اینکه اقدامات اخیر آل سعودبا هدفی جز ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان نیست ، گفت: این حکومت جز اطاعت و فرمانبری از سلطه گران و اربابان غربی خود، در جهت ترویج عقاید انحرافی نشات گرفته از وهابیت نیز اقدامات زیادی انجام داده است و در این راستا از انجام هیچ اقدام انحرافی دریغ نکرده است.

وی گفت: دین اسلام دین وحدت ، همدلی و آزادی اندیشی است و دفاع ازحقوق حقه مسلمانان یکی از وظایف مسلمانان تلقی می شود و عالم برجسته شیعی عربستان نیز در راستای دین مبین اسلام به حمایت از مردم مظلوم بحرین و همچنین طرفداری از نظام جمهوری اسلامی پرداخته است و حکم صادره از سوی حکومت آل سعود علیه آیت الله النمر هیچ جایگاهی در شریعت اسلامی ندارد.

امام جمعه اهل سنت کلاله تاکید کرد: صدور چنین حکمی از سوی آل سعود نوعی ایجاد اختلاف و تنش بین مذاهب اسلامی است و اعدام این عالم شیعی می تواند تبعات سوء برای سران آل سعود داشته باشد چرا که مسلمانان جهان در هر جای جهان همواره پیرو فرمایشات رهبر نظام جمهوری اسلامی هستند و وجود ایشان مانع اختلاف بین مسلمین می شود.

وی در پایان از سازمانهای مرتیط بین المللی خواست ضمن توجه و رسیدگی به این موضوع، از اجرای حکم اعدام مذکور جلوگیری نمایند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار