امام جمعه کلاله:

آل سعود منتظر عواقب سنگین اعدام عالم شیعی باشد

1403-06-26 07:06:35
0
75

امام جمعه شهرستان کلاله نسبت به عواقب سنگین اعدام عالم شیعی به سران آل سعود هشدار جدی داد.

 

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در گفتگو با خبر نگار کلاله خبر در واکنش به صدور حکم اعدام برای آیت الله نمر النمر عالم شیعی از سوی آل سعود در هشدار به سران آل سعود گفت: آل سعود منتظر عواقب سنگین اعدام عالم شیعی، از سوی تمام آزادگان جهان باشد.

وی افزود: یکی از کارهای بسیار زشت آل سعود و وهابیت حاکم بر عربستان ایجاد نفاق بین جهان اسلام است و از بدو تاسیس وهابیت خون صدها هزار مسلمان به زمین ریخته شده است.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: جریان های القاعده ، طالبان و اخیر جبهه النصر و داعش نیز زائده آل سعود است که از پول صادرات نفت عربستان روی به مسلمان کشی آورده اند.

حجت الاسلام کشیری اظهار داشت: اخیرا آل سعود عالم بر جسته شیعی آیت الله نمر النمر را به جرم حمایت مردم مظلوم بحرین و طرفداری از جمهوری اسلامی ایران محکوم به اعدام کرده است که این نشان از عصبانیت آل سعود از پیروزی های مسلمانان در جای جای جهان است.

وی با تاکید بر عواقب سنگین این اقدام آل سعود گفت: یقینا این خون های به ناحق ریخته شده مسلمانان توسط آل سعود و وهابیت روزی گریبان گیر خودشان می شود و ما حکم اعدام این عالم برجسته شیعی را محکوم می کنیم و به آل سعود نسبت به این اقدام، هشدار جدی می دهیم.

گفتنی است آیت الله نمر النمر در بیستم تیر 1392 درحالی که از مزرعه‌اش بازمی‌گشت از ناحیه پا هدف قرار گرفت و به مکان نامعلومی انتقال داده شد و سرانجام روز چهارشنبه حکم وی توسط رسانه‌های عربی منتشر شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار