مشاور جوان فرماندار کلاله انتخاب شد

1403-06-26 07:06:35
0
91

فرماندار کلاله از انتخاب مشاور جوان خود در فرمانداری این شهرستان خبر داد.

 

نصرت برزگر در گفتگو با خبر نگار کلاله خبر از انتخاب مشاور جوان خود خبر داد و گفت: پس از بررسی های فراوان سرانجام عیسی نقی پور را به عنوان مشاور جوان فرمانداری کلاله انتخاب کردیم.

وی افزود: نقی پور دارای کارشناسی علوم سیاسی و همچنین مسئول ستاد جوانان دکتر روحانی در کلاله می باشد و از دیگر شاخصه های وی می توان به اینکه وی عضو کمیته مرکز جوانان اتحایه انجمن اسلامی و مسئول مالی انجمن در شرق استان گلستان است، اشاره کرد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: در این انتخاب ما ، مشاور جوان استانداری گلستان نیز مساعدت هایی بعمل آورد و با توجه به شناختی که مشاور جوان استانداری گلستان نسبت به وی داشت، توانستیم از بین گزینه های مختلف وی را به عنوان مشاور خود در فرمانداری کلاله انتخاب کنیم.

برزگر با بیان اینکه باید در انتخاب افراد در هر پست و مقامی توانایی افراد یکی از ملاک های انتخاب باشد، گفت: کسانی در انتخاب خود موفق خواهند شد که بتوانند خط و سیر نامزد انتخابی خود (در هر جایگاهی) را بشناسند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما در فرمانداری کلاله تنها به یک مشاور اکتفا نخواهیم کرد ، افزود: درنظر داریم تا مجمع مشاورین را در این فرمانداری تشکیل دهیم و در تعداد این مشاورین با هیچ محدودیتی روبرو نیستیم.

فرماندار کلاله گفت: مجمع مشاورین در کنار اتاق فکر می تواند ما را در پیشبرد اهداف فرمانداری کمک کند و هرچه از نظر و مشاوره مشاورین در تصمیمات خود استفاده کنیم، موفق تر خواهیم بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار