حجت الاسلام ماندگاری:

وحدت ، استقامت و برادری ، عامل پیروزی مسلمانان است

1403-06-26 07:06:36
0
72

حجت الاسلام ماندگاری  سه عامل پیروزی و برتری مسلمانان در برابر دشمنان را وحدت ، استقامت و برادری دانست.

 

حجت السلام مهدی ماندگاری در جشن عید تا عید مردم شهرستان کلاله با بیان اینکه وحدت بین شیعه و سنی خاری در چشم دشمنان است گفت: هر فردی ، چه شیعه و چه سنی ، منادی وحدت باشد، مسلمان است و در غیر این صورت به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم مسلمان نیست.

وی با اشاره به برخی از توطئه های دشمن در شکستن و از بین بردن اسلام ، افزود: امروز سیاستمداران دشمن به این نتیجه رسیده اند که تنها می توانند از راه ایجاد اختلاف در بین مسلمان بخصوص شیعه و سنی به اهداف خود برسد و در این زمینه تلاش های زیادی کرده اند که نمونه بارز آن تشکیل گروهکی به نام داعش است که خود را مسلمان می دانند؛ در حالی که اینها نه از شیعیان هستند و نه از اهل تسنن!.

حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر اینکه مسلمانی ، صبوری را می طلبد گفت: مسلمان باید در هر شرایطی صبور باشد و در برابر مشکلات استقامت کند.

وی اظهار کرد: یک مسلمان باید در ادای وظیفه و تکلیف خود(اطاعت از فرمان خداوند و ولی فقیه) از خود صبر و شکیبایی نشان دهد چرا که همواره افراد صبور در نزد خدواند عزیز هستند و در هر حال فرشتگان افراد صبور را حمایت می کنند و کسی که اهل استقامت و صبر نباشد، سالم به منزلگاه خود نمی رسد و باید جوانان و کهن سالان نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر سختی ها و دشواری ها در جهت حفظ نظام ، صبر و استقامت از خود نشان دهند.

وی با کمک گرفتن از برخی از آیات قرآن کریم، برادری و اخوت بین مسلمین را عاملی دیگر در پیروزی در برابر دشمن دانست و افزود: دستگیری مومن چه شیعه و چه سنی در مواقع ذشواری ها ، عامل تحکیم برادری و اخوت بین مسلمین می شود و این خود باعث ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار