292 پایگاه ، کمک های مردم کلاله را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند

1403-06-26 07:06:33
0
75

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کلاله از فعالیت 292 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در این شهرستان خبر داد.

 

آخوند کوچک نژاد با بیان اینکه تعداد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان کلاله نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: امسال 292 پایگاه ثابت و سیار، کار جمع آوری کمک های مردمی را بر عهده دارند.

وی افزود: امسال جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار مهر همزمان با سراسر کشور در شهرستان کلاله از صبح امروز با 185 پایگاه در مدارس این شهرستان آغاز شد.

کوچک نژاد تاکید کرد: برگزاری این جشن از روز آینده در سطح شهر کلاله نیز آغاز خواهد شد و 19 پایگاه شهری در این زمینه فعالیت خود را شروع می کنند و همچنین در کنار این 19 پایگاه، 85 پایگاه مسجد محوری و 3 پایگاه سیار نیز فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به استقبال مردم کلاله از چنین جشن هایی ، گفت:  شرکت در فعالیت های خیریه صدقه جاریه ای است که به عنوان باقیات صالحات برای انسان می ماند و باید در این زمینه همه پیشگام باشیم.

کوچک نژاد یادآور شد: علاوه بر پایگاه هایی که یاد شد، پایگاه هایی نیز کار جمع آوری کمک های مومنین در نماز جمعه ها را بر عهده می گیرند و سرانجام پس از پایان جمع آوری کمک های مردمی، کار توزیع آن در بین دانش آموزان بی بضاعت آغاز می شود.



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار