امام جمعه کلاله:

نیروهای مسلح ،سربازان امام زمان(عج) هستند

1403-06-26 07:06:38
0
78

امام جمعه شهرستان کلاله : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان (عج) هستند و باید به آن افتخار کنند.

 

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کلاله که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، با بیان اینکه در راس نیروهای مسلح این نظام، رهبری مقتدر قرار دارد ، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربازان امام زمان(عج) هستند و باید یه این عنوان خود افتخار کنند.

وی با تاکید بر اتحاد و انسجام نیروهای مسلح افزود: اگر نیروهای مسلح اتحاد داشته باشند و یکپارچگی خود را افزایش دهند، هیچ دشمنی توانایی چیرگی بر چنین نیروهایی را نخواهد داشت.

کشیری با اشاره به پیشرفت های جوامع کنونی در عرصه های نظامی اظهار کرد: باید نیروهای مسلح به جدیدترین تجهیزات نظامی مسلح شوند و در کنار آن باید با نیروی ایمان ، استقامت را افزایش داد.

امام جمعه شهرستان کلاله با استفاده برخی از مفاهیم قرآنی بر این موضوع تاکید کرد که همه از سوی خداوند در حال آزمایش هستیم و مهم نیست در چه جایگاه و مقامی قرار داریم ، مهم این است که مانند ابراهیم خلیل الله از آزمایشات خداوند سربلند بیرون بیایم و هر کس در راه خدا قدم بردارد ، خداوند وی را یاری می کند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا این مهم را سرلوحه خود قرار دهند.

امنیت پایدار، محصول همدلی ، همکاری و همت مضاعف همه اقشار اجتماعی است

سرهنگ رضا بهروزی فرمانده نیروی اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار ، محصول همدلی ، همکاری و همت مضاعف همه اقشار اجتماعی است گفت: این شعار ، شعار امسال نیروی انتظامی اعلام شده است.

وی افزود: تلاش همه پرسنل خدوم نیروی انتظامی بر این است که آرامش و آسایشی بر پایه امنیت برای همه آحاد مردم فراهم سازند و در این زمینه اقدامات زیادی انجام گرفته است و امنیت حال حاضر، حاصل این تلاش ها است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار