رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله:

ثبت نام مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم تا 20 مهر ادامه دارد

1403-06-26 07:06:31
0
71

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله از ادامه ثبت نام برای مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم در شهرستان کلاله خبر داد.

 

حجت الاسلامی رضا دیلمی با بیان اینکه فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهمترین ضرورت های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی به شمار می رود، گفت:  بر این اساس سازمان تبلیغات اسلامی برای دومین سال متوالی «مسابقات قرآنی تلاوت» را با رویکردی جدید در عرصه ی مسابقات قرآنی برگزار می کند.

وی افزود: این مسابقات، با توجه به جایگاه قرائت و حفظ آیات وحی در توسعه و نشر آموزه های والای قرآن کریم و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر درک معانی آیات و القای آن با استفاده از الحان مناسب به مخاطب طراحی گردیده و  در رشته های قرائت ( تحقیق ) و حفظ (۱۵ جزء و حفظ کل) در دو گروه آقایان(در دو رده سنی بالا و پایین ۱۶ سال) و خانم ها (در رده سنی بالای ۱۶ سال ) برگزار می شود.

دیلمی تاکید کرد: زمان ثبت نام مسابقات از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت و ثبت نام از طریق ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور انجام می شود. همچنین زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات چهارم و پنجم دی ماه و مرحله کشوری بیست و نهم  و سی ام بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله  از تبلیغات ویژه سومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم درکلاله نیز خبر داد و گفت:درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و ایجاد شور قرآنی و ترغیب افراد برای فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن و عمل به آن و نیز با هدف تلاش در جهت منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ قرآن کریم در میان آحاد مردم و ارتقای سطح معلومات و آموزه های قرآنی پوستر های ویژه مسابقه قرآنی تسنیم دربین مخاطبان  توزیع شد.

وی افزود:ثبت نام سومین دوره مسابقات تسنیم ویژه دستگاههای فرهنگی کشور (مدیران،کارکنان وخانواده های ایشان) در دو مرحله استانی و کشوری در رشته های حفظ ، قرائت تدویر (ترتیل) فصیح خوانی قرآن و صحت قرائت نماز ، سبک زندگی اسلامی از طریق سایت تلاوت (www.telsvat.ir) از ۱۰شهریور آغار و تا ۲۰ مهر سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار