فرماندار کلاله:

غزه پاره ای از جهان اسلام است / آماده کمک به مسلمانان هستیم

1403-06-26 07:06:30
0
79

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه کمک به مسلمان یکی از وظایف ما است گفت: مردم مسلمان ایران آماده کمک رسانی به مردم ستم دیده غزه هستند.


 

نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در حال حاضر مردم و بخصوص کودکان غزه در آوارگی به سر می برند ، کمک به این مردم را وظیفه ی هر مسلمانی دانست.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از اتحاد مسلمانان هراس دارد ، گفت: مسلمانان قوی ترین ملت روی زمین هستند و باید همواره در هرجا و هر مکان از جهان با یکدیگر اتحاد داشته باشند تا تمامی توطئه های دشمن در این زمینه را خنثی کنند و این رعب و وحشت در دل دشمن همواره باقی بماند.

 

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه وجود اسرائیل غاصب در سرزمین های اسلامی یکی از توطئه های پلید دشمنان برای مسلمانان است افزود: مردم فلسطین خصوصا مردم غزه پاره ای از جهان اسلام هستند ؛ بنابراین باید همه مسلمانان در هر گوشه دنیا همراه و پشتیبان این مسلمانان باشند و در پیروزی این مردم بخصوص جهان اسلام در برابر دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

برزگر یادآور شد: هرجا ، هر مکان که همدلی و همراهی مسلمانان وجود داشته ، وحدت شکل گرفته و این عامل پیروزی است .اگر مردم غزه توانستند در جنگ های گذشته و نبرد اخیر به پیروزی برسند و اثبات حق کنند ، همراهی آحاد جامعه اسلامی در کشور های مختلف و خصوصا مردم نظام جمهوری اسلامی را با خود داشتند و این مردم همواره در هر شرایطی به کمک مسلمانان جهان می شتابند.

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار