انجام بیش از 190 عملیات توسط آتش نشانی کلاله

1403-08-01 11:08:36
0
83

فرمانده واحد آتش نشانی شهرستان کلاله از انجام بیش از 190 عملیات توسط این واحد در طی 6 ماه اول سال جاری خبر داد.

 

علی اصغری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه عملیات امدادی این واحد به نسبت شش ماه سال گذشته افزایش 31 موردی داشته است ، گفت : در شش ماه اول سال جاری، واحد آتش نشانی شهرستان کلاله 195 مورد عملیات امدادی و اطفای حریق داشته است.

وی افزود: در سال جاری شاهد افزایش آتش سوزی سفال و انبارهای کاه در سطح شهرستان بودیم و این موارد بیشترین تعداد را به خود نسبت داده است و در مجموع 95 مورد از عملیات های مورد نظر مربوط به اطفای حریق سفال و انبار کاه بوده است.

وی اشاره ای هم به تعداد امداد رسانی این واحد به مجروحان تصادفات داشت و اظهار کرد: کمترین تعداد عملیات ما مربوط به امداد رسانی به مجروحان تصادفات خودرویی با 9 عملیات می باشد.

فرمانده آتش نشانی کلاله از تعداد آتش سوزی های منازل مسکونی گفت و خاطرنشان کرد: آتش سوزی منازل مسکونی در طی این شش ماه در سطح این شهرستان نسبت به سایر حوادث ، تعداد کمتری را به خود نسبت داده است و در این واحد 17 عملیات اطفای حریق منزل مسکونی انجام شده است و همچنین به دلیل کاهش نزولات آسمانی در این شهرستان و به تبع آن خشکی جنگل و مراتع ، تعداد آتش سوزی های چنگلی و مرتعی در این شهرستان افزایش یافت تا جایی که در 25 مورد از این آتش سوزی ها این واحد به کمک اداره منابع طبیعی شهرستان شتافت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار