فرمانده لشکر 77 ثامن الائمه خراسان: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می برند

1403-06-29 01:06:08
0
78

فرمانده لشکر 77 ثامن الائمه خراسان: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و همت فرزندان این ملت از آمادگی بالایی برخوردار هستند.


به گزارش کلاله خبر، امیر، رضا آذریان در یادواره شهدای شهرستان کلاله با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می برند گفت: تمامی ترفندهای و حرکت های دشمنان در منطقه زیر نگاه هوشیارانه نیروهای مسلح قرار دارد و برای مقابله با آنها برنامه ریزی شده است.

وی به اهداف دشمن در حمله به ایران اشاره کرد و افزود: جنگ رژیم بعثی بر علیه ایران برای حاکمیت بر اروند رود و خوزستان نبود بلکه این جنگ با حمایت آمریکا و دشمنان این ملت، برای نابودی انقلاب اسلامی بود.

این فرمانده یادگار دفاع مقدس ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) جنگ را مسئله اصلی کشور اعلام کردند و مردم در اطاعت از ولی فقیه به عرصه نبرد وارد شدند ، پیروزی ها شکل گرفت.

آذریان به عملیات درخشان حصر آبادان هم اشاره کرد و گفت: به دستور امام خمینی(ره) سربازان و ارتشیان دلیر مرد لشکر 77 ثامن الائمه (ع) وارد نبرد شدند که علاوه بر شکستن حصر آبادان ، 1600 اسیر جنگی از دشمن گرفتند.

امیر لشکر 77 ثامن الائمه خراسان با گرامیداشت یاد شهیدان 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروز هم دشمنان با طرح مسائل جدید در مذاکزات هسته ای و مباحثی مثل تروریست های داعش قصد توطئه بر علیه این ملت را دارند، نشانگر این است که هنوز ملت سرافراز پیرو ولایت فقیه را نشناخته اند.

فرمانده ارشد ارتش در پایان سخنان خود گفت: شاکر خداوند متعال هستیم به پاس همه نعماتی که به ما ارزانی داشته است، نعمت امنیت و نعمت ولایت بهترین نعمت هایی هستند که به کشور ایران ارزانی شده است و باید در حفظ هرچه بیشتر این دو نعمت کوشا باشیم.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله نیز در سخنانی گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدای همت بلند ما است و خون شهیدان است که آمریکا و دشمنان این ملت را در پشت مرزهای ایران اسیر کرده است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: شهادت در راه خدا به من منزله نابودی نیست بلکه شهادت شروعی دوباره است و شهیدان همواره زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار