ازدواج ساده و آسان یک زوج بسیجی کلاله ای + تصویر

1403-06-29 01:06:08
0
83

فرمانده حوزه بسیج خواهران شهرستان کلاله از ازدواج آسان و ساده یک زوج کلاله در ایام  هفته دفاع مقدس خبر داد.

 

خانم خاکزاد در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه ازدواج آسان و ساده می تواند الگویی مناسب برای برخی از خانواده  باشد ، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج ساده و آسان در بین مردم جامعه و در قالب جشن پیوند آسمانی، یک زوج بسیجی به خانه بخت رفتند.

وی افزود: این زوج ابتدا به کربلا رفتند و بعد از آمدن از زیارت در جشن پیوندهای آسمانی و با یک مراسم ساده و آسان با یکدیگر ازدواج کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه شهرستان کلاله یادآور شد: خیلی از جوانان یکی از دلایل تن ندادن به مسوولیت های زندگی مشترک را هزینه های سرسام آور مراسم شروع این زندگی می دانند؛ هزینه های عقد و عروسی و... که در سال های اخیر به طور غیرعادی تغییر کرده و از مراسم جشن ساده ای که برای شروع یک زندگی می گرفتند به مراسم های بسیار مجلل و پر زرق و برق تبدیل شده است که در اکثر موارد عروس و داماد باید تا سالیان سال هزینه این تجملات و را به صورت وام و قسط بپردازند در صورتی که اگر این پیوندها بصورت ساده انجام گیرد ، جوانان از زیر فشارهای مالی بعد ازدواج خارج می شوند.

این مسئول تاکید کرد: تمام هزینه های صرف شده در این مراسم ، از سوی خیرین و پایگاه مقاومت بسیج تامین شده است و در مجموع برای نهار و شیرینی 100 نفر مهمان هزینه شد و در حقیقت این زوج بدون پرداخت هیچ هزینه ای با یکدیگر ازدواج کردند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار