مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان:

برخی ادارات و دستگاه های اجرایی ،در عرصه فرهنگ جزیره ای عمل می کنند

1403-06-29 01:06:06
0
67

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان با انتقاد از جزیره ای عمل کردن فعالیت های فرهنگی برخی ادارات و دستگاه های اجرایی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی بدون توجه به اصول برنامه های کلان کشوری فعالیت کنند کارها از روند طبیعی و برنامه ای خود خارج خواهد شد.

 

به گزارش کلاله خبر، علی اصغر فضیلت در جمع فعالان فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه شهرستان کلاله ، با انتقاد از جزیره ای عمل کردن فعالیت های فرهنگی برخی ادارات و دستگاه های اجرایی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی بدون توجه به اصول برنامه های کلان کشوری فعالیت کنند کارها از روند طبیعی و برنامه ای خود خارج خواهد شد.

وی توسعه فرهنگ و هنر، تمرکز زدایی و هم افزایی را از سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد و گفت: ابزار هنر، باید در خدمت جوانان، غنای فرهنگی و شادابی شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: برای فراهم شدن زمینه های نشاط و شادابی درجامعه، دستگاه های اجرایی و نهادها خصوصا شهرداری ها که اعتبار مصوب در این زمینه دارند با اهالی فرهنگ و هنر و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها همکاری و تعامل داشته باشند.

فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه، این نشست را اقدامی مثبت در جهت افزایش تعامل و همفکری و حل مشکلات مسایل فرهنگی و هنری دانست و خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای افزایش فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان شد.

نصرت برزگرهمچنین خواستار تجهیز و تامین امکانات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی، برگزاری برخی جشنواره های استانی و اختصاص یک کتابخانه عمومی به مرکز این شهرستان کلاله شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار