فرمانده سپاه کلاله:

فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان می کشیم

1403-06-29 01:06:14
0
68

فرمانده سپاه شهرستان کلاله : با فیلم های مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی خود را به رخ جهانیان می کشیم.

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در سخنرانی خود در اولین اکران فیلم های مقاومت که با همکاری سپاه پاسداران کلاله و اداره ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد گفت: با فیلم های مقاومتی ، فرهنگ ایثار و شهدات طلبی خود را ، به رخ جهانیان می کشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو فرهنگ ناب اسلامی و فرهنگ کفر در مقابل هم هستند، افزود: دشمن با در دست داشتن ابزار قوی رسانه در  صدد است تا فرهنگ خود را در جوامع اسلامی ، فرهنگ سازی کند.

فرمانده سپاه کلاله تاکید کرد: هدف ما صادر کردن فرهنگ اصیل خود به جهانیان است و در این زمینه نیازمند ساخت فیلم هایی با زمینه های مقاومت هستیم و خداروشکر کارگردانان و تهیه کنندگان انقلابی ما پا به این عرصه مهم گذاشته اند و هفته دفاع مقدس نیز بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ر بین جوامع مختلف است.

وی یادآور شد: با توجه به امکانات موجود در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاله و همچنین استقبال مردم از چنین جشنواره هایی ، شهرستان کلاله میزبان اکران فیلم های مقاومت است و در جشنواره اکران فیلم های مقاومت در شهرستان کلاله ، این اکران ها در طی سه روز و در سه سانس انجام می گیرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار