شهردار کلاله اعلام کرد:

هزینه 120 میلیونی برای خط کشی های ترافیکی کلاله

1403-06-29 01:06:11
0
123

شهردار کلاله گفت: شهرداری کلاله برای خط کشی های ترافیکی کلاله 120 میلیون ریال هزینه کرد.

 

رسول بامری درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: با توجه به شروع مدارس و افزایش عبور و مرور کودکان از خیابان ها و در جهت کاهش حوادث رانندگی، شهرداری کلاله اقدام به خط کشی دوباره گذرگاه های عابر پیاده در سطح شهر کلاله کرد.

وی افزود: برای خط کشی گذرگاه های عابر پیاده یک تن رنگ از نوع مرغوب آن خریداری شد که هزینه این یک تن رنگ مبلغی بالغ بر90 میلیون ریال شد و از این مقدار رنگ 700 کیلوگرم آن استفاده شد و باقی مانده آن نیز در همین زمینه ها استفاده می شود.

شهردار کلاله تاکید کرد: برای رنگ آمیزی خطوط ترافیکی با پیمانکار مربوطه با پشتیبانی 6 ماهه قرار داد بستیم به این صورت که تا شش ماه اول، رفع هرگونه از بین رفتنی رنگ خطوط گذرگاه های عابر پیاده برعهده پیمانکار مربوط است و وی موظف است در اسرع وقت نسبت به ترمیم خط کشی مورد نظر اقدام کند.

بامری اشاره ای به حق الزحمه پیمانکار کرد و گفت : از 120 میلیون ریال یاد شده مبلغ 30 میلیون آن دستمزد پیمانکار با پشتیبانی شش ماهه می باشد.

گفتنی است اخیر نیز شهرداری کلاله اقدام به خرید و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در 4 نقطه ترافیکی شهر با هزینه 600 میلیون ریال کرده است که از تاکنون چراغ راهنمایی 3 نقطه از 4 نقطه مدنطر به بهره برداری رسیده است که در طول شبانه روز روشن می باشد.

به گفته برخی از متخصصین ترافیکی برای شهری کم ترافیک مانند شهر کلاله با توجه به اینکه طول خیابان های این شهر کوتاه است ، زمان های درنظر گرفته شده برای چراغ قرمز، زیاد می باشد و این خود باعث ایجاد ترافیک می کند و همچنین در طول شب نیازی به چراغ های توقف و حرکت نیست و می شود تنها به چراغ چشمک زن اکتفا کرد چرا که در ساعات 23 به بعد در این تقاطع ها عبور مرور به شدت کاهش می یابد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار