افتتاح سالن های چندمنظوره سپاه کلاله در روستاها/ فرمانده سپاه کلاله: 6 میلیارد برای ساخت 4 سالن هزینه شد

1403-06-29 01:06:01
0
70

درسومین روز از هفته دفاع مقدس ، 2 سالن چند منظوره سپاه پاسداران شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته 2 سالن چند منظوره سپاه پاسداران شهرستان کلاله در روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرماندهی ناحیه مقاومت بیسج سپاه کلاله در گفتگویی گفت: سپاه پاسداران با هدف غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان ، جلوگیری از آسیب های اجتماعی در روستاها و تقویت حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج و سپاه کلاله اقدام به احداث 4 سالن فرهنگی ورزشی در روستاها کرد.

وی افزود: این سالن ها در روستاهای قرانکی جنگل ، عزیزآباد بخش پیشکمر ، بربرقلعه و کنگور بخش مرکزی احداث شده اند و برای احداث این 4 سالن 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات سپاه و بسیج هزینه شده است.

فرمانده سپاه کلاله اظهار داشت: 2 سالن روستاهای قرانکی جنگل و عزیز آباد با تکمیل شدن ساخت و ساز آنها ، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به بسیجیان این دو روستا تحویل داده شد و ان شالله دو سالن دیگر در روستاهای یاد شده ، پس از تکمیل به بسیجیان این روستاها تحویل داده می شود.

گفتنی است احداث این سالن ها از سال 91 آغاز شده و زیر بنای این سالن ها 336 متر است و برای هریک از این سالن ها هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد 500 میلیون ریال هزینه شده و زمین این پروژه های چند منظوره، اهدایی دهیاری های این روستاها می باشد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار