فرماندار کلاله:

هرچند منصوب دولتیم ، اما مشروعیت از رهبری داریم

1403-06-29 02:06:14
0
73

فرماندار کلاله گفت: اقتداری که اکنون در منطقه و جهان داریم به واسطه توکل به خدا و رهبری هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب است؛ و باید به یاد داشته باشیم که هرچند منصوب دولتیم ، اما مشروعیت خود را از رهبری داریم.

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در اولین جلسه رسمی شورای اداری خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: اگر توکل برخدا، تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمودهای خردمندانه مقام عظمای ولایت نبود اقتدار، عزت و سربلندی امروز نصیب مردم ایران نمی شد و باید به یاد داشته باشیم که هر چند ما مسئولین منصوب دولت هستیم، ولی مشروعیت خود را از رهبری داریم.

وی گفت: براساس رشادت و از جان گذشتگی شهیدان، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هوشیاری مردم ایران و تدبیر عالمانه مقام معظم رهبری، سربلندی مردم ایران اسلامی را در جهان تضمین کرده است.

فرماندار کلاله با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: کشورهایی درعرصه های مختلف فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی موفق هستند که انسانهای فرهیخته،آگاه و توانمند داشته باشند.

برزگر افزود: بر این اساس نقش بی بدیل آموزش وپرورش و فرهنگیان در تربیت انسانهای آگاه و عالم آشکار می شود.

امام جمعه کلاله نیز گفت: مردم ایران در دوران انقلاب و سالهای دفاع مقدس برای اینکه ابرقدرت های شرق و غرب برکشورمان کدخدایی و تسلط نداشته باشند، در مسیر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری به حضور نیروهای خارجی در کشورمان در سالهای قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: 65 هزار مستشار آمریکایی درکشورمان حضور داشتند و بر تمام شئونات زندگی ایرانی تسلط داشتند حتی ارتش ایران تحت نظر و سیطره آنان اداره می شد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت های استکباری حرکتهای خود را درجهت شکست نظام اسلامی سازماندهی کردند.

امام جمعه کلاله افزود: ابرقدرت ها در جهت شکست انقلاب اسلامی باتمام امکانات از رژیم صدام حمایت می کردند و حتی17کشور مسلمان با امکانات مالی و تجهیزاتی خود علیه ایران حرکت می کردند.

همچنین امام جمعه اهل سنت کلاله گفت: فداکاری و سلحشوری جوانان این مرز وبوم درسالهای دفاع مقدس ، مایه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی شده است.

آخوند محی الدین احمدی افزود: در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی و فداکاری از وطن و سرحدات کشورمان در برابر دشمن قهرمانانه دفاع کردند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار