جانبازی بی دست، کلنگ شهدای گمنام کلاله را به دست گرفت! / پروژه ای 700 میلیونی در تپه نورالشهدای کلاله رقم خورد

1403-06-29 01:06:57
0
67

در اولین روز از هفته دفاع مقدس ، شاهد کلنگ زنی پروژه ای جدید در تپه نورالشهدای شهرستان کلاله بودیم که این بار کلنگ این پروژه توسط یک جانباز بی دست زده شد!.

 

به گزارش کلاله خبر، امروز نیز به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس، شاهد کلنگ زنی پروژه ای دیگر در تپه نورالشهدای شهرستان کلاله بودیم.

در خصوص این پروژه با رسول بامری شهردار کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: با توجه به اینکه تپه نورالشهدا شهرستان کلاله بر فراز این شهر قرار گرفته است و محل خاک سپاری سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است ، زیبا سازی محوطه این تپه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در این راستا شهرداری کلاله در صدد آن است که محوطه اطراف مزار شهدای گمنام این شهرستان را در فاز اول ، بتن ریزی کند و همچنین با ساخت کانیو در اطراف محوطه ، آب های جاری شده توسط باران را به جایی مناسب هدایت کنیم.

وی گفت : فاز اولیه محوطه سازی، از هفته آینده آغاز خواهد شد و در این خصوص با پیمانکار مربوطه رایزنی های لازم انجام شده است و هزینه برآورد شده برای این پروژه نزدیک به 700 میلیون ریال می باشد.

شهردار کلاله تاکید کرد: پس از اتمام فاز اولیه و در یک فرصت مناسب و با همکاری دیگر نهادها و ارگانها ، اقدام به سرامیک کردن محوطه بتن ریزی شده خواهیم کرد.

گفتنی است یادمان شهدای گمنام شهرستان کلاله نیز در حال ساخت می باشد و تاکنون ستون های این یادمان توسط سپاه پاسداران شهرستان کلاله در تپه نورالشهدا استقرار یافته است .

همچنین یادآور می شویم شورای شهر کلاله کار خود را با قول ساخت یادمان شهدا آغاز کرده است و به گفته اعضای این شورا ، این شورا منتظر طرح اولیه یادمان از سوی سپاه پاسدارن شهرستان کلاله جهت ساخت آن است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار